|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Spørsmål ang. identifisering på flyplassVi skal ut å fly i morgen og ved bestilling av billettene valgte jeg visa som identifisering på flyplassen for meg og mannen. Det var før kortautomaten slukte min manns visa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spørsmål ang. identifisering på flyplassDe kan neppe si noe på det hvis dere kommer med pass. Det er jo egentlig den eneste gyldige legitimasjonen vi har i Norge.
![]() |
#4 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål ang. identifisering på flyplassHar du referansenummeret? Da sjekker du inn med hjelp av det, får boardingpass, og bruker annen legitimasjon ved gaten.
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål ang. identifisering på flyplass
Ikke i Norge, vel? Her er førerkort, bankkort med bilde, Posten identitetskort mm regnet som gyldig legitimasjon. Men i utlandet er pass den eneste gyldige legitimasjonen.
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spørsmål ang. identifisering på flyplass
Nei, ikke i Norge, her kan man vel bruke "alt". Men jeg visste ikke hvor de skulle, og pass kan uansett ikke bli feil..
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spørsmål ang. identifisering på flyplassKom oss trygt gjennom uten problemer! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|