|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Facebook-generasjonenInteressant lite intervju med Jon Niklas Rønning i Aftenposten i dag:
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: Facebook-generasjonenLeste akkurat det intervjuet jeg også. Mulig han snerter innom et par ting der, men helt spot on er det vel ikke akkurat. Ikke slik jeg opplever det i alle fall. Vi vil jo alle bli sett på en eller annen måte, men om det overskygger alt annet slik at vi ikke har tid til å bli kjent med oss selv tror jeg ikke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Facebook-generasjonenJeg synes den var fint skrevet og det er med fryd jeg poster den på FB ... har flust av venner som kontinuerlig oppdaterer sin profil med hvor "viktige og perfekte de er" eller hvor i verden de befinner seg og hvilke fly de er i ferd med å gå på til hvilke destinasjon og hvem / hva de skal foreta seg der osv osv. Jeg blir helt satt ut av folks behov for å fortelle alle hvor velykket og travle liv de har ...
![]() |
#4 |
Frafallen
![]() Sv: Facebook-generasjonen
Men vi to er jo for gamle.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 26-10-09 kl 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Facebook-generasjonenSikkert for gammel jeg også da, for jeg er ikke på facebook... selv om mange som er myyye eldre enn meg er der da... om ikke for gammel, så for gammeldags?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Et person LIKER dette
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Facebook-generasjonenHar også venner som tar helt av med å "flinke seg" i statusfeltet, men i min verden er det ganske humor, da.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook-generasjonen@ ea-: |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Facebook-generasjonenHar nå lest, og vet ikke helt hvor godt det treffer?
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook-generasjonenJeg kjenner meg ikke igjen i det, hverken på hva som skrives i mitt eget statusfelt eller i de på min venneliste. Men så har jeg bare 90 eller noe venner på vennelista da, og ignorerer heller enn å legge til folk. :sær: |
![]() |
![]() |
#16 |
anglofil
Faktisk, surprise surprise, er det INGEN som har trykket på LIKE knappen! Hvem skulle vel tro .... så postet jeg også en annen link forleden med nyhet om at nå kan vi snart surfe ombord på fly også, helt gratis. Da skrev jeg som kommentar at det var jo gode nyheter for alle de som oppdaterer hver etappe av sine reiser på Facebook. Da kan de jo fortelle at "x is on his way to Oslo airport Gardermoen", "x is boarding a Lufthansa flight to Frankfurt on his way to RIO" ... tenk så fint å også kunne skrive at man faktisk sitter på flyet og hva man foretar seg som f.eks "x is currently onboard airbus flight on his way to Rio. Business class of course. Wonderful food, wonderful wine and life is quite simply perfect" .... Ofte er det jo skrevet på enda dårligere engelsk da
![]() |
#18 |
Halloen!
![]() Sv: Facebook-generasjonenMitt eneste håp dette året, er folk har skrytt fra seg i statusfeltet, slik at jeg slipper de %#"& lange julekortene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#20 |
anglofil
![]() Sv: Facebook-generasjonenJeg samler på de beste oppdateringene i denne "sjangeren". Facebook er jo offentlig, jeg kopierer og limer inn i et worddokument som jeg har lett tilgjenglig. En dag skal det bli en morsom publikasjon ... eller jeg kan lage en quiz der "vennene" mine prøver å gjette hvem som skrev hva ...
![]() |
|
|