![]() |
#1 |
intro
|
![]() Bjørkefolie?Det ytterste lista på vår eminente folierte Ikea-datapult har flasset av, og det ser ikke bra ut. Er det noen som vet om det finnes noe bjørkemønstrede greier som man kan klistre på selv?
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bjørkefolie?Jeg mener bestemt man får kjøpt folielister til å stryke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bjørkefolie?Jepp, det får du kjøpt - i flere varianter og bredder, men man kan lett file til en for bred folielist også. Montér har i allefall dette; generelt all byggvare kan skaffe, antakelig kjøkkenforhandlere også.
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Bjørkefolie?Stikk innom nærmeste fargehandel, de har som regel flere varianter "plastikk-tre" på rull. Husker mamma kjøpte noe slikt en gang, men husker ikke hva det var til.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Bjørkefolie?Tusen takk for alle tips! Dette skal definitivt sjekkes ut. Jeg forventer ikke at pulten vil bli pen uansett, men alt er bedre enn dagens tilstand. Må jo shine litt til visning!
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bjørkefolie?Det enkleste er selvsagt å hive ut datapulten, den tar sikkert bare opp plass uansett. Vi hev ut ante mengder med møbler før vår visning.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Bjørkefolie?
Hva skal jeg surfe fra da?
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Bjørkefolie?Rommet blir for øvrig nesten tomt, men megleren vil selge det inn som kontor, så pulten skal stå. Jeg skal ha meg en bærbar etter hvert, men rekker det ikke før visning og bildetakning. :angst:
![]() |
![]() |
#12 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bjørkefolie?Det heter dekorfolie, og finnes i utallige varianter. Om du ikke finner i byen, så får du få svigers til å sende.
![]() |
|
|