Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hjemløs katt har flyttet inn

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 10:20   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hjemløs katt har flyttet inn

I en 2 ukerstid ca har en hjemløs (?) katt tigget om husly hos oss. Med en gang en dør åpnes, kommer han springende inn. Og vi sender han ut...
Kommer vi kjørende, kommer han springende.
Setter vi oss på verandaen, er han jammen der og.
Vi har hatt annonse i avisa, uten respons.
Vi har snakket med Kattens vern i byen vi bor i. Og dyrelegen er informert. Katten er rundt huset vårt lell. Han er innmari kjælen, og kontaktsøkende. Det må vel bety at noen eier han? Han er noe tynn, men virker frisk og fin.

Vel, han får ikke mat med oss. Vi har jo hørt at man ikke mater katter man ikke vet om har hjem?

Men katten er her lell. Og siden han ikke har fått flyttet inn til oss, så har han flyttet inn i fuglebrettet vårt på verandaen. Han gir visst ikke opp han her

lille frøken (?) hjemløs nyter det nye huset sitt.

Jeg kjenner at jeg er veldig lysten til å dra på butikken og kjøpe teppe og kattemat. Katten er så skjønn
Sambo får vel noia om jeg lar den flytte inn...

Sist redigert av tinkadott : 27-10-09 kl 10:26. Årsak: la til bilder
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.