|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hvor på Stovnersenteret ligger Expert?Jeg finner ikke noe kart på nettsidene til Stovnersenteret med butikkoversikt, og jeg skal hente noe tungt der i dag og bør parkere riktig.
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor på Stovnersenteret ligger Expert?Mener den ligger nede ved siden av MAtch.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor på Stovnersenteret ligger Expert?Expert ligger ganske langt fra parkeringshuset uansett hvor du parkerer (men det ligger i plan 1 - samme som Ultra). Jeg vet ikke hvordan parkeringsmulighetene er utendørs der nå, men før var det i allefall parkering ved/utenfor Burger King (kjør forbi parkeringshuset og ta til høyre når det er passert). Går du inn mellom Burger King og apoteket, så går du bare rett frem et stykke og du vil se Expert på venstre hånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor på Stovnersenteret ligger Expert?Eventuelt er inngangen ved Fossum kirke enda nærmere Expert, men jeg vet ikke om det er noe særlig med parkeringsmuligheter der. Tar stort sett kollektivt til Stovner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor på Stovnersenteret ligger Expert?Tror man kan parkere ved inngangen ved kirken om man skal hente noe.
![]() |
|
|