|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Vi driver og titter etter bolig, og har funnet en aktuell kandidat. Det ligger opp mot marka og har en "ledningsrekke" med høye master som går i marka ganske nært huset. Noen som vet om jeg kan finne ut hva dette er? Hvem bør jeg spørre?
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Her blir det mye synsing: Men det er vel bare evt. høyspentledninger som i strøm som er farlig? Telefon ikke? Og det er vel Statsnett som eier strømnettet?
|
|
|
#3 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Ring ti det lokale kraftselskapet å spør / evnt. så vet nok kommunen også hvem som eier ledningene.
|
|
|
|
#4 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Det lokale kraftlaget bør ha oversikt over kraftlinjer i området. Sjekk med dem.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Hør med noen ingeniører. |
|
|
|
#6 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Jeg ville heller ikke bodd nær høyspentledninger. Og med SF er vi to, og dermed sier det ihvertfall litt om hva evt. nye kjøpere tenker når dere en gang skal selge igjen ...
|
|
|
#7 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?hvorfor ikke ?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?
Man vet altfor lite enda om strålefaren. Og det lille man vet er faktisk ikke helt bra. |
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?En høyspentingeniør jeg kjenner sa hun aldri i verden ville bo nær høyspentledninger pga. diverse jeg ikke kan forklare. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Står endel her
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Det er gjennom høyspentledinger at Chemtrails overvåker befolkningen og sprer influensa ... Visste du ikke det, engang?
|
|
|
#12 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Takk for info.'
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Neida. Du skal ikke så mange meterne unna før det hjelper voldsomt. Kan du ikke se dem tydelig så er det lite å tenke på. |
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Takk for info. Æsj altså. Det har blitt lagt ut et meget aktuelt hus i nærheten her, men det ble plutselig litt uaktuelt. Hmm, får gå på visningen og høre med megler om han vet hva som står der. Det er nok strøm.
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?40-50 meter fra en høyspentledning er E-feltet neglisjerbart og M-felter er uansett ikke sammenlignbart med jordas eget magnetfelt.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noe sted jeg kan finne ut hva slags type "høyspent"ledninger som går i nærheten?Takk for svar Esme. Skal sjekke avstanden og evt hvor mange interessenter som dukker opp. Finner fort ut om det er salgbart eller ikke.
|
![]() |
|
|