Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

I mitt forsøk på å finne tilbake til lesegleden

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 22:24   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Smil

I mitt forsøk på å finne tilbake til lesegleden

kjøpte jeg i dag boka Evighetens kyss.

Jeg elsket å lese bøker før, å før jeg fikk barn så leste jeg masse masse. Savner dette og vil ha tilbake lesegleden.

Har på 7 år kun lest 2 eller 3 bøker tror jeg det er(Harry Potter er de jeg da har lest) så nå gleder jeg meg til å kunne benke meg under pledd på sofaen, skru av pc og tv å lese bok

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 00:00   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: I mitt forsøk på å finne tilbake til lesegleden,

Får du ikke tilbake lesegleden med denne så vet jeg ikke om det er håp
Kos deg! Jeg elsket denne boka.

Gammel 30-10-09, 08:44   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I mitt forsøk på å finne tilbake til lesegleden

Virker veldig spennende, av det lille jeg leste utenpå i permen på den i går. Tenkte å kanskje få begynt på den i kveld, ligger å frister meg på stuebordet nå , men akkurat nå er det bierfilm og kos med minsten som ikke er i slaget så boka får vente litt til.

Gammel 30-10-09, 09:45   #4
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gled deg, jeg er akkurat "back in the sadle again" innen lesing etter flere år uten konsentrasjon, så fyr opp bibliotek-kortet og lykke til!!

Gammel 31-10-09, 09:21   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Da har jeg begynt på boka, å jeg LIKER den. Den fenger meg, å jeg vil bare lese mer og mer

Gammel 31-10-09, 16:08   #6
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Da har jeg begynt på boka, å jeg LIKER den. Den fenger meg, å jeg vil bare lese mer og mer

Jeg hørte den på lydbok, og hentet lydbok nr 2 på biblioteket i går. De er virkelig bra!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.