|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Spørs jo hva du syns er fint, det. Farger, mønstre, ensfarget?
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Denne synes jeg er fin. Selges hos Jysk. Den er nøytral, kremhvit, med litt mønster. Passer inn til min stue, og står i stil til fargene. Jeg liker nøytrale voksduker, som passer inn til de fleste farger og møbler. Denne voksduken er også ganske tykk, og grei å vaske. Tåler at man søler litt og trekker ikke gjennom. Lett å holde ren.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Jeg har en marimekkolignende sak. Blå og grønne blomster.
![]() |
#9 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Stoff og stil har også en del voksduker etc.
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Jeg liker voksdukene med polkadots fra Stoffogstil. Det kommer jo helt an på hvilket uttrykk du vil ha? http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bo...?group_id=4747 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Marimekkolignende duk hadde vi også tidligere, fra Fargeriket.
![]() |
#12 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?Jeg syntes det sto voksdukker. Trodde du skulle begynne med woodoo!
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?De har mange fine akrylbelagte duker rundt omkring, og en del fine teflonduker - f.eks på Fargerike, Kid ol.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine voksduker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?De selger noen fine og kule voksduker på Hansen og Dysvik, de er på rull og klippes på mål.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Finnes det fine voksduker?http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bo...?group_id=4480 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|