|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Dette er jo livsfarlig!Jeg har tråkket rett i baret. Inn i en verden full av skumle ting, og jeg tråkker forsiktig rundt uten å vite hva jeg egentlig gjør. Det er så mange farlige ting der inne, men den aller farligste er meg selv. Jeg stoler ikke på meg selv. Men jeg klarer ikke å la være, det er så fristende og deilig og jeg føler virkelig at jeg lever! |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!HAHAHAHA!! Velkommen etter. Hvorfor skal du ha det noe bedre lizzzom |
![]() |
![]() |
#7 |
I farta!!
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Farlig, farlig ja. Eg må bekrefte adressa mi til paypal så har ikkje fått handla det siste halve året. Ikkje surra meg til å ordne det.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Måtte legge inn nytt kort på paypalkontoen min og registrere en eller annen kode, venter på koden og vips, så er handelen i gang igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Velkommen attåt!!
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Hva er det knallsmart å kjøpe på eBay, egentlig? |
![]() |
![]() |
#14 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!
![]() |
#15 |
Passiv
|
Det jeg har kjøpt mest av er ting til ungene. Da det var som mest poppis med Lynet McQueen, var det en del slike biler som deiset ned i postkassa. Jeg har kjøpt en del merketøy som Levisbukser, Adidas, Nike joggesko osv, og ting man ikke så lett får tak i her. Ikke uten å bli flådd that is. |
![]() |
![]() |
#17 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette er jo livsfarlig!Tror mannen min har lagt inn en sperre for eBay på PC'en min jeg
![]() |
|
|