Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dette er jo livsfarlig!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 17:53   #1
Albertine
Passiv

Standard

Dette er jo livsfarlig!

Jeg har tråkket rett i baret. Inn i en verden full av skumle ting, og jeg tråkker forsiktig rundt uten å vite hva jeg egentlig gjør. Det er så mange farlige ting der inne, men den aller farligste er meg selv. Jeg stoler ikke på meg selv. Men jeg klarer ikke å la være, det er så fristende og deilig og jeg føler virkelig at jeg lever!

Hva jeg har gjort? Jeg har registrert meg på eBay og fått meg PayPalkonto. Dummeste jeg noen gang har gjort. Tast passord og VIPS har jeg foretatt et kjøp. SKUMMELT!!!

Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:55   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette er jo livsfarlig!

Dette aner jeg ingenting om.

:stikker:

Gammel 01-11-09, 17:55   #3
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Et klikk og du er hekta.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:56   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke om jeg tørr å lese dette. Har foreløpig klart å holde meg borte. :kan fort bli dyrt å regge seg der:

Gammel 01-11-09, 17:56   #5
Left
Passiv

Standard

HAHAHAHA!! Velkommen etter. Hvorfor skal du ha det noe bedre lizzzom

Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:57   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har registrert meg, handlet en nødvendig ting og ellers holdt meg unna.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:00   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Farlig, farlig ja. Eg må bekrefte adressa mi til paypal så har ikkje fått handla det siste halve året. Ikkje surra meg til å ordne det.
Kanskje eg må få alt igang att.

Gammel 01-11-09, 18:10   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Måtte legge inn nytt kort på paypalkontoen min og registrere en eller annen kode, venter på koden og vips, så er handelen i gang igjen.

Velkommen etter.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:13   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det er farlig, har du først kommet i gang så klarer du ikke stoppe.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:15   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg HAR faktisk ikke paypal konto....

Gammel 01-11-09, 18:52   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Velkommen attåt!!

Når det er sagt har jeg faktisk klart å holde meg ganske greit i selen, men det går litt i rykk og napp. Akkurat nå har jeg shoppet både vogn, sko og tilbehør til iPhone fra uniten igjen ...

Gammel 01-11-09, 19:01   #12
Albertine
Passiv

Standard

Hva er det knallsmart å kjøpe på eBay, egentlig?

Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:14   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er knallsmart å kjøpe ting med kirsebær på.

Gammel 01-11-09, 19:31   #14
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Kos deg du, det er ikke måte på hvor mye praktiske og billige og fortreffelige ting man kan kjøpe på ebay.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:32   #15
Left
Passiv

Standard

Det jeg har kjøpt mest av er ting til ungene. Da det var som mest poppis med Lynet McQueen, var det en del slike biler som deiset ned i postkassa. Jeg har kjøpt en del merketøy som Levisbukser, Adidas, Nike joggesko osv, og ting man ikke så lett får tak i her. Ikke uten å bli flådd that is.
Jeg har også kjøpt en del datautstyr som bæreveske, mus, minnepinne osv osv.
Og jeg har kjøpt billig Tupperware, cacasutstyr mm. Så du kan finne mye morsomt på eBay for både store og små.

Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:38   #16
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er knallsmart å kjøpe ting med kirsebær på.

Øh, hva er det du tror jeg har bedrevet de siste timene da?

Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:51   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ting du virkelig trenger og som du faktisk har råd til.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:53   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen til en helt ny verden av muligheter.

Gammel 01-11-09, 19:54   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tror mannen min har lagt inn en sperre for eBay på PC'en min jeg
Sliter skikkelig med å komme inn.
Skulle se etter badedrakter, men det tar vinter og vår å se de, så jeg har styrt unna. Enn så lenge.

Gammel 01-11-09, 19:58   #20
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ooo, skjønner hva du mener. Jeg har også Paypal og det er farlig, det. Stadig vekk dumper det pakker ned i postkassa.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.