Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ny ovn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 15:40   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny ovn

Ja, jeg har ikke råd til den enda, men jeg sikler på den. Og jeg har overtalt mannen min (han syntes det var litt kult med radiobølger(?) eller hva det nå var for å kontrollere ovnen). Hva tycks?

Gammel 02-11-09, 18:10   #2
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Ny ovn

Synes den var skikkelig stilig. Jeg ønsket meg glassovner da vi pusset opp huset, men budjettet ga ikke rom for det gitt...
Panelovner er som regel ikke spesielt fine, men disse glassovnene synes jeg er flotte.
Fjernkontroll på ovnen var jo genialt!

Gammel 02-11-09, 21:35   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den var jo fin å se på , noe vanlige panelovner sjelden er.

Gammel 02-11-09, 21:38   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Dette var en panelovn etter min smak ja

Gammel 02-11-09, 21:46   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde bestilt en men så gikk elektrofirma konkurs i forrige uke. Jeg har heldigvis ikke betal.

Jeg er ikke så kean på nok en fjernontroll da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 07:37   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg hadde bestilt en men så gikk elektrofirma konkurs i forrige uke. Jeg har heldigvis ikke betal.

Så kjipt at de gikk konkurs. Du bestilte via elektofirma fremfor butikk på grunn av monteringen? Eller var det en tilfeldighet? Vi har hatt elektriker her (på grunn av andre ting), men ovnen hadde vi tenkt å bare kjøpe og montere selv.

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg er ikke så kean på nok en fjernontroll da.

Jeg så at både du og dolliemor nevner fjernkontroll, men så vidt jeg har forstått har ikke denne fjernkontroll, men termostaten er seperat fra ovnen, festes på veggen og kommuniserer med ovnen via radiobølger(?)? Jeg synes det virket greit fordi at det er lettere å regulere varmen fra et annet punkt enn ovnen, pluss at det ofte er temperaturen i andre deler av rommet enn akkurat det hvor ovnen er, som er aktuelle.

Gammel 05-11-09, 23:05   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestilte via elektrofirma fordi jeg ikke fant dem i butikk. Og fordi jeg tilfeldigvis var på et møte i bedriften om en annen sak.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:09   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noe liknende disse på jobben, og nå vil mannen ha sånne i nyhuset vårt også. Jeg må innrømme at jeg er usikker på om jeg vil betale såpass mye mer enn for en "vanlig" panelovn.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.