|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel
|
![]() MoskvaJa dit skal jeg om et par uker. Bare et par dager iforb med et jobbmøte, men det jo litt spennede da. Var jo ikke en plass jeg hadde kommet på å reise til på privaten iallefall.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: MoskvaSelvfølgelig får du visum! Moskva er en skikkelig flott by, gled deg!
![]() |
#3 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MoskvaSå spennende! Jeg skulle vært der på jobbtur mens jeg var gravid vinteren 2005, men så ble jeg sykmeldt med bihulebetennelse og måtte bli hjemme. Håper å få reist dit en annen gang.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: MoskvaJeg har vært noen dager i transfer i Moskva (heldigvis med "ordentlig" visum). Moskovitter er utrolig vennlige. Vi hadde ikke peiling og ingen guidebok, men vi støtte stadig på noen som anbefalte oss nye severdigheter.
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MoskvaHar vært i Moskva et par dager i forbindelse med en asiatur. (Tjorven75: Vi var på vei til Vietnam.
![]() |
|
|