|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Det er litt tidlig i prosessen enda, men det kan se ut som om vi ender opp med å flytte til Østfold om ikke så alt for lenge. Siden vi har et sterkt ønske om å bo tett ved kysten eller aller helst på en øy, har vi sett på Hvaler som et aktuelt område. Mannen min skal event. jobbe i Fredrikstad. Vi er ikke kjent i området i hele tatt, så vi må jo eventuelt reise nedover og ta en titt. Men det er en lang reise og vi vil kombinere dette med visning på hus. Vi har sett oss ut et par aktuelle hus på finn.no, bl.a dette. http://www.finn.no/finn/realestate/o...nkode=19602965 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Ja, her var jo responsen overveldende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Kan jeg få spørre hvor dere flytter fra?
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Til den prisen fikk dere mye for pengene, men legg merke til at huset opprinnelig er fra 1900 og det kan bety en del vedlikehold, dårlige løsninger og mye flikk og flakk opp gjennom årene.
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Jeg hadde ikke satset på Hvaler om jeg var dere. Greit nok -det er idyllisk der om sommeren, men det er et rushhelvete uten like til og fra jobb, og det YRER av turister om sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Hvis det er grusom rushtrafikk ville jeg tenkt meg om.
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Huskjøp i Østfold - ønsker råd!Barna som bor i Engelsviken tar bussen til skolen. Men det er et veldig godt skolebussystem her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|