|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skummelt - barn etterligner Saddam-henging (VG)Barna etterligner saddamhenging. Det har tidligere vært advart mot dette på tv. Foreldrene bør være på vakt.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhengingSyns det i utgangspunktet var feil å henge han jeg og enda mer feil og vise innslag på tv i barnas sendetid |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)Uff, det kunne jo endt i en tragedie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)Her tenker jeg naturlig evolusjon. Har dere hørt om årets vinner av Darwin-prisen? Den deles kun ut posthumt, og den siste gikk til en fyr sompå død og liv ville åpne en mine.
![]() |
#5 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)Barna mine får kke se på nyhetene, så dette har de ikke fått med seg.
![]() |
#6 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)Enig i at det er foreldrenes ansvar. Det er allikevel ille at slikt vises på TV. En tremenning av meg døde for 20 år siden da han prøvde på noe liknende. Han hadde sett en hengning i en westernserie eller noe.
![]() |
#7 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)Ja, det er selvfølgelig helt unødvendig å vise dette på tv!
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)
Huff.
![]() |
#9 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skummelt- Barn etterligner saddamhenging (VG)
Neida, det er jo stor forskjell på om barn eller voksne gjør sånne ting. Barn er jo "programmert" til å herme etter voksne, men av voksne burde man kunne forvente litt mer gjennomtenkte handlinger.
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Skummelt - barn etterligner Saddam-henging (VG)Junior har ikke sett dette på tv, men hva hjelper det når andre unger har sett det og holder på med kvelningsleker på skolen blant annet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Skummelt - barn etterligner Saddam-henging (VG)Tidligere var barna forskånet for slike innslag i nyhetene. De kom først kl. 20.00. Nå konkurrerer jo tv-kanalene om å komme ut med sine ekle reportasjoer i tide og utide. Jeg synes de bør sensurere seg litt.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Skummelt - barn etterligner Saddam-henging (VG)Jeg synes media må ta sin del av skylden for disse tingene som skjer nå helt klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|