|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Jeg har bodd i Oslo i mange år, men da som barnløs og single...
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Det er reptilmuseum i Storgata, som jeg vet at bhg til Junior besøker ofte til stor glede for barna. Ellers så har de fått en kjempefin og gedigen lekeborg i Frognerparken, som passer til både 3 åringer og 6 åringer.
![]() |
#3 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Om det regner er Reptilparken like ved Gunerius eller teknisk museum på Tøyen fine alternativer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?
På tøyen er det vel kun geologisk og zoologisk museum? Teknisk museum ligger på Kjelsås. Forøvrig kan nok zoologisk museum være et fint alternativ dersom været krever at dere er inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Utenlands
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?På Latter på Aker Brygge har de inmproviserte forestillinger for barn på lørdager. Har ikke prøvd det selv, men det virker veldig morsomt da. Fint alternativ hvis været er dårlig, hvis ikke ville jeg prøvd ut det nye lekeapparatet i Frognerparken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Child Planet på Majorstua kanskje? Ellers stiller jeg meg i køen av folk som anbefaler reptilparken i storgata! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Jeg anbefaler også reptilparken! Fantastisk sted. Og det er slett ikke ekkelt, selv om man ikke liker slager og edderkopper.
![]() |
#11 |
Utenlands
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Det går jo også an å ta seg en tur på kino dersom det er noe stas og det er bra barnefilmer på programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Child planet på majorstua er absolutt å anbefale |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Gå på skøyter. Lei skøyter på/ved/i spikersuppa.
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?Vi endte opp på Child Planet på Majorstua.
![]() |
|
|