|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hvorfor ikke omplassere? (VG; om otere)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152097
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvorfor ikke omplassere? (VG; om otere)Merkelige greier - kan ikke skjønne hvorfor otere ikke skal kunne omplasseres?
![]() |
#3 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor ikke omplassere? (VG; om otere)Kanskje det er en typisk oter-tråkk passasje akkurat over flystripa, slik at hvis de flyttes så vil de komme tilbake
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Hvorfor ikke omplassere? (VG; om otere)
Jeg er ikke noen ekspert, men er ikke otre dyr som søker "hjemover". På samme måten som laks og enkelte fugler. Husker jeg leste en historie da jeg var liten om en oter som trosset alle mulige farer for å komme "hjem".
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor ikke omplassere? (VG; om otere)
Om det er det, så har det vel vært der en stund og dermed vil de jo ha hatt det problemet en stund. Ergo er det litt rart at de har søkt om fellingstilatelse nå, er det ikke?
![]() |
|
|