Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er så utrolig kjedelig å spise alene!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 14:34   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så utrolig kjedelig å spise alene!

Hvis noen gidder å stikkke innom meg ca hver 4. time og spise litt sammen meg også dra igjen, så er det helt greit.

Jeg har tidligere jobbet med et lovforslag som gir alle en lovfestet rett på å ha en bra søndagskjæreste, men nå tror jeg jammen det er måltidskjæreste jeg vil ha.

Det er så utrolig kjedelig, kjedelig, KJEDELIG å spise alene!

Gammel 07-11-09, 14:42   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!

Jeg syns det hørtes utrolig deilig ut jeg.

Gammel 07-11-09, 14:45   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er på dine trakter helga om 14 dager.
Men nå kan jeg ikke hjelpe deg.

Gammel 07-11-09, 14:54   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg syns det hørtes utrolig deilig ut jeg.

Det er ikke det. Det er helt meningsløst kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg er på dine trakter helga om 14 dager.
Men nå kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg har sikkert ikke klart å lure med meg noen hjem for at de skal spise med meg om 14 dager heller, så det er bare å legge inn Kirsebærmatplan i kalenderen din først som sist.

Gammel 07-11-09, 15:02   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Det kjedeligste er egentlig å lage mat til bare meg selv.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:06   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Det kjedeligste er egentlig å lage mat til bare meg selv.

Ja, så jeg har svært sjelden middag. Nå holder jeg på å lage meg skogsoppsuppe med kylling da.
Også skal jeg spise sammen med FP. Man er aldri helt alene med FP.

Gammel 07-11-09, 15:09   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser med TV'en når jeg spiser alene jeg.

Gammel 07-11-09, 15:14   #8
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mye det er kjedelig å gjøre alene. Man burde ha lovfestet rett på minimum et par-tre timer med kjæreste i løpet av en uke. Minst!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:17   #9
Left
Passiv

Standard

Jeg liker å spise alene, for da kan jeg lese.
Men jeg spiser ikke veldig ofte alene, så det ligger nok der antakelig.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:21   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Skogsoppsuppe med kylling, bacon og hvitløksbrød. På mine fantastiske kirsebærfat, selvsagt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00481.jpg (199,1 KB, 51 visninger)
Gammel 07-11-09, 15:33   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mmm, det så godt ut ja!
Og for et fint fat.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 15:59   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det så jo helt flott ut, men dessverre tror jeg at det var fatet som gjorde det delikat sånn rent fargemessig .

Jeg kunne godt hatt et menneske boende her mens mannen er borte, det er gørrkjedelig å lage mat til to barn som er ferdig å spise før de setter seg ned, eller som proklamerer høyt og tydelig : Jeg liker ikke.

Kanskje jeg bør leie meg en samboer mens mannen er på sjøen?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:00   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er urkjedelig å spise alene. Selv pleier jeg da ofte å hoppe over hele spisingen, men det er jo ikke lurt i lengden når man er mye alene.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:01   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Veldig kjedelig å spise alene. Jeg spiser særdeles lite om jeg er hjemme alene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:20   #15
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Orker ikke lage noe særlig når jeg er alene jeg heller, synes det er kjempekjedelig.

Gammel 07-11-09, 16:33   #16
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt enig, Kirsebær. Måltidene er ikke det samme alene.

Middag i særdeleshet. Middag er gørr. Middag foran tven når det bare er tull, det er virkelig meningsløst. Har forsøkt et par ganger.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 17:33   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Kaprifol ja. Jeg spiste middag til amerikanske såper i 10 år før jeg gifta meg. Syns du skal sette inn annonse, "middagskjæreste søkes. Må ha god apetitt og sansen for gode desserter. Kan gå hjem igjen kl 1900".

Gammel 07-11-09, 17:45   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Middagsvenn da? Som du bytter på å lage middag med en gang eller to i uka?

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 17:48   #19
Albertine
Passiv

Standard

Når skal du spise kveldsmat da? Skal jeg stikke innom og holde deg med selskap?

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 18:29   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg spiser jo alle måltider sammen med noen, på dagtid sammen med kollegaer
ellers sammen med familien så jeg koser meg litt de gangene jeg spiser alene.
Da kan jeg lage absolutt hva jeg vil, ikke mases det om at man vil ha mat skjært
opp, mere vann i glasset , ikke liker osv. ... Nå hyler ikke mannen min sånn, heller ikke alltid barna.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.