|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Hvis noen gidder å stikkke innom meg ca hver 4. time og spise litt sammen meg også dra igjen, så er det helt greit.
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg er på dine trakter helga om 14 dager.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!
Det er ikke det. Det er helt meningsløst kjedelig.
Jeg har sikkert ikke klart å lure med meg noen hjem for at de skal spise med meg om 14 dager heller, så det er bare å legge inn Kirsebærmatplan i kalenderen din først som sist.
![]() |
#5 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det kjedeligste er egentlig å lage mat til bare meg selv.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det er mye det er kjedelig å gjøre alene. Man burde ha lovfestet rett på minimum et par-tre timer med kjæreste i løpet av en uke. Minst!
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg liker å spise alene, for da kan jeg lese. |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det så jo helt flott ut, men dessverre tror jeg at det var fatet som gjorde det delikat sånn rent fargemessig |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Det er urkjedelig å spise alene. Selv pleier jeg da ofte å hoppe over hele spisingen, men det er jo ikke lurt i lengden når man er mye alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Orker ikke lage noe særlig når jeg er alene jeg heller, synes det er kjempekjedelig.
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg er helt enig, Kirsebær. Måltidene er ikke det samme alene.
![]() |
#17 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Enig med Kaprifol ja. Jeg spiste middag til amerikanske såper i 10 år før jeg gifta meg. Syns du skal sette inn annonse, "middagskjæreste søkes. Må ha god apetitt og sansen for gode desserter. Kan gå hjem igjen kl 1900".
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Middagsvenn da? Som du bytter på å lage middag med en gang eller to i uka? |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Når skal du spise kveldsmat da? Skal jeg stikke innom og holde deg med selskap? |
![]() |
![]() |
#20 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så utrolig kjedelig å spise alene!Jeg spiser jo alle måltider sammen med noen, på dagtid sammen med kollegaer |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|