Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har ingen laget en tråd til pappaene her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 10:27   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Pil

Har ingen laget en tråd til pappaene her inne

Fy på dere damer!

Vel, jeg synes de skal få en tråd, fra alle oss damer på FP.

Gratulerer så mye med dagen til alle pappaene her inne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:30   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ingen laget en tråd til pappaene her inne

Gratulerer med farsdagen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:30   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Pappan her i huset fikk sove litt lenger enn vanlig og ble vekket med kaffe, frokost, kake og en bitteliten pakke på sengen. Propellen tok halve kaka, men ellers var far i huset meget fornøyd.
Jeg har ringt pappan min. Drar ikke ut dit, men sa at om han ville ha kake så kunne han ta seg en tur, men han hadde kake selv og gadd ikke dra ut i dag.

Hurra for pappaer

Gammel 08-11-09, 10:31   #4
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer til alle pappaene her inne.

Her markerer vi ikke farsdag. Men jeg har uansett barna denne helga, så...

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:41   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, takk.

Ingen markering av farsdagen her, bortsett fra at far har tenkt å feire med å se cupfinalen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:50   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hurra for pappaene her inne. Med strek under her inne. Jeg er stor fan av dere alle som en og jeg er ikke redd for å si det engang!

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:50   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Gratulerer med farsdagen!

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:50   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer til alle fedre.
Her var det frokost på sengen med kort og pakke. Sjokoladekaken er bakt og mannens middagsønske om ribbe blir selvsagt oppfylt.

Min pappa har også fått kort og en liten pakke og får smake sjokoladekaken til kaffen snart.

Gammel 08-11-09, 16:10   #9
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Gratulere til alle pappaer.
Min kjære fikk sove lenge i dag. å fikk frokost og pakke.
Vi skulle til min mamma og pappa på farsdag/bursdag middag siden min pappa har bursdag i morgen.
MEEEN Min Lillesøster har svineinfluensa, så vi holder oss langt uanna! så vi bestiller oss no take-away etter min manns ønske

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 16:13   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer alle gode fedre med dagen, og vil bare si til alle som hører det at jeg nok har den beste av dem alle. Og det har jeg selvsagt fortalt ham i dag.

Og jeg har ikke valgt den dummeste pappan til Poden heller. Fine, flinke Exbo. Grattis med dagen.

Gammel 08-11-09, 16:21   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Fy på dere damer!

Jeg har vel ingen pappa her inne?

Gammel 08-11-09, 16:33   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappaen min er heller ikke her inne, og han har uansett aldri hatt noe til overs for feiring av den dagen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 17:05   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvsagt ikke laget en tråd til pappaene, nei. Hva har de å tilby meg, liksom.

Gammel 08-11-09, 18:07   #14
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer til alle pappaer Dere fortjener en

Gammel 08-11-09, 18:12   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noen pappa her inne, og pappan til guttene har fått sin oppmerksomhet. Men grattis til de pappaene som er her inne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:21   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hurra for pappaene her inne. Med strek under her inne. Jeg er stor fan av dere alle som en og jeg er ikke redd for å si det engang!

Signerer.

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:21   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er av typen som gjerne vil at alle andre skal vite hvor fine fedre som er i mitt liv, så jeg syns en slik tråd er på sin plass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.