Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp - Jeg har en liten fugl i stua

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 17:16   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp - Jeg har en liten fugl i stua

og den finner ikke veien ut. Jeg sitter her med alle vinduer åpne, dunjakke på meg, bikkja er stengt inne på badet og katta sitter på soverommet. Akkurat nå har fuglen funnet seg et gjemmested bak en sofapute, men den klarer ikke å finne veien ut, og den er nok livredd stakkars liten.
Hvordan får jeg den ut da? Jeg må nok innse at jeg ikke er noen fuglefanger, for den flyr sin vei med en gang jeg prøver å nærme meg.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 17:17   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - Jeg har en liten fugl i stua

Jøye meg? Håv?

Gammel 09-11-09, 17:25   #3
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med håv risikerer jeg vel at den setter fast de tynne bena i maskene? Jeg tror jeg bare får sitte her og fryse til den finner veien ut på egen hånd. Nå er den hvertfall ikke så stresset som den var i stad, da hadde den vært innestengt en ukjent tid med selskap av en hyper Riesen.

Gammel 09-11-09, 17:27   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Husker en gang det kom flaggermus i stua jeg... heldigvis kom bestefar og tok den ut, da vi satt hylende bak sofaen. Han bare puttet hendene rundt den, men det er kanskje ikke så aktuelt for deg nei...

Gammel 09-11-09, 17:44   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kast et håndklede over den, så blir den roligere og du kan løfte den forsiktig ut.

Gammel 09-11-09, 17:49   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så snill du er! Syns jeg ser deg der med dunjakka..
Ærlig talt, jeg hadde ringt mannen eller naboen. hehe..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 18:00   #7
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Fuglen er fanget og sluppet ut, håndkletrikset gjorde susen.
Har ikke hatt trost i taklampa, men en kjøttmeis kan jeg skryte av å ha hatt på besøk.

Sist redigert av Nina : 11-06-10 kl 21:09.
Gammel 09-11-09, 18:32   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

nummin.. håndkletrikset er supert.

Gammel 09-11-09, 18:35   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Nå har jeg lært noe i dag!

Fugl, kom til meg!

Gammel 09-11-09, 18:37   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 18:38   #11
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Så bra at det ordna seg. Det med håndkleet var lurt.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:09   #12
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så lurt med håndkle, fint at den kom seg ut til sist da

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:31   #13
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Nå har jeg gått over hele leiligheten og ingen vinduer er åpne, ingen lufteluker er åpne, ingen ovnsdører eller feieluker er åpne. Hvordan i alle dager kom denne fuglen inn?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.