Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvis du måtte bytte navn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 20:11   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Hvis du måtte bytte navn

Hva ville du byttet til?

Min vennines 10åring kom hjem fra skolen mens jeg var på besøk, hun hadde bestemt seg for å bytte navn fordi alle sa navnet hennes feil hele tiden, og hun var så alvorlig lei av det

Jeg er superfornøyd med mitt navn nå. men når jeg var liten løyg jeg til avisen å sa jeg het Kristine i stede en gang jeg ble intervjuet, fordi jeg misslikte mitt navn.
Men jeg ville valgt Elisabeth. Eller Hilda, siden hele familien og venner kaller meg det.

Sist redigert av Hilda : 10-11-09 kl 10:04.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:13   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du måtte bytte navn

Jeg er ikke glad i dobbeltnavnet mitt, men jeg har aldri tenkt på et alternativt. Kunne evt kuttet ut Anne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:13   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Dragen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:14   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmf. Jeg kan ikke tenke meg å bytte navn, enda jeg har tidenes (i alle fall Norges) kjedeligste navn. Det måtte i så fall være til Skilpadda.

Gammel 09-11-09, 20:14   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der var Dragen kjappere, såklart.

Gammel 09-11-09, 20:22   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror jeg ville ha tatt en motsats til de gamle metalfolka jeg. De byttet navn på nittitallet og kalte seg Evig Død, Lang Vinter, Svart Natt og sånt.

Jeg tror jeg ville hete Blond Solstråle jeg.

Eventuelt Månestråle. Bare fordi hun er så pen. Eller kanskje Modesty, hun er jo tøffere.

Definitivt ikke Lolita.

Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:22   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville helst vært gutt og hete Ronny

Gammel 09-11-09, 20:25   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Linnea. Da kunne jeg framstått som litt mildere og mer lyrisk enn det jeg og navnet mitt er slik alt er nå.

Gammel 09-11-09, 20:25   #9
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville hett Sina, som jeg i utgangspunktet skulle hete.
Min farmor protesterte, så foreldrene mine gjorde det om til Nina og la på ett dobbeltnavn.. og det kunne jeg absolutt tenkt meg å fjerne.
Har ikke noe forhold til dobbeltnavnet overhodet.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:26   #10
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ikke bytte navn, men hadde jeg måttet gjøre det, hadde jeg valgt Astrid etter min bestemor.

Gammel 09-11-09, 20:26   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid likt navnet mitt, men kunne kanskje tenkt meg et lit mer gammelmodig navn med sterkere slektstilknytning. Lina, Clara, Ingeborg eller Inga, kanskje?

Gammel 09-11-09, 20:26   #12
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Jeg ville hett Sina, som jeg i utgangspunktet skulle hete.
Min farmor protesterte, så foreldrene mine gjorde det om til Nina og la på ett dobbeltnavn.. og det kunne jeg absolutt tenkt meg å fjerne.
Har ikke noe forhold til dobbeltnavnet overhodet.

Vi kjenner ei herlig jente som heter Sina.

Gammel 09-11-09, 20:27   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Liker første navnet mitt. Har faktisk vurdert å få fjernet det siste siden jeg aldri bruker det lengre. Er kun innbarka familie som bruker det ennå.

Gammel 09-11-09, 20:27   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SF: Månestråle? Din tøs. :knegg. Det er bare fordi alle vi vokste opp med hadde sine første erotiske fantasier om henne og dermed sette deg i et assosiativt godt lys.

Gammel 09-11-09, 20:28   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt navn? Som passer en Sitron? IDKWTFIC.

Gammel 09-11-09, 20:29   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er ikke glad i dobbeltnavnet mitt, men jeg har aldri tenkt på et alternativt. Kunne evt kuttet ut Anne.

Jeg er enig med deg, men kunne kuttet ut det som ikke er Anne hos meg.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:30   #17
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg ville helst vært gutt og hete Ronny

Men da blir du jo bare kriminell eller går konkusj jo

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:31   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

smilefjes, du måtte jo hete Xena.

Elisabeth har alltid være favoritt-jentenavnet mitt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 20:36   #19
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker navnet mitt, selv om "alle" skriver det feil...
Skulle egentlig hete Lise Lotte, men pappa'n min (takk og lov) fikk mamma fra det.
Jeg kunne tenkt meg Elen, som er et gammelt familienavn, (uttales Elén).

Gammel 09-11-09, 20:37   #20
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og der var Dragen kjappere, såklart.

Du må lære deg å fatte deg i korthet.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.