|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Meningsløst og urettferdigJeg blir bare helt matt. I Aftenposten på nettet kom jeg akkurat over denne artikkelen om jenta som døde i bygningsraset på Trondheimsveien i helgen. Hun hadde akkurat vært hjelpearbeider i Afrika og var i Oslo for å verve seg til Kirkens Nødhjelps arbeid på Vestbredden. Etter reiser og hjelpearbeid i så mange farlige steder i verden, var det en usikret bygning i "trygge" Oslo som tok livet av henne.
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Meningsløst og urettferdigDet er helt forferdelig. Jeg tar bussen/trikken forbi dette stedet daglig og jeg får klump i magen når vi kjører forbi det stedet, der er det nå masse blomster, lys og tegninger/lapper.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Meningsløst og urettferdigVeldig tragisk og meningsløst.
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Meningsløst og urettferdig
Tror ikke de hadde fått lov uten dems tilatelse nei, og de er jo intervjuet og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Meningsløst og urettferdig
Det er bare det at jeg hadde hatet det så maksimalt selv, uansett tone i artikkelen.
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Meningsløst og urettferdigHåper de ansvarlige får bot så det holder, denne ulykken var jo helt meningsløs.(det huset burde jo vært revet/sikret for flere år siden) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|