|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Skal på kjærestetur |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Vi skal til Praha neste helg.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Fra fredag til søndag ville jeg reist en plass der det ikke gikk så mye tid bort til reisen. Praha er en koselig by, men det kan være veldig kaldt der på vinteren....Jeg er jo veldig glad i Paris og synes det er en utmerket by for en kjærestetur |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Krakow er en fantastisk by, men for en kjærestetur fra fredag til søndag ville jeg valgt Praha. Synes Praha er mer romantisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
*_*
|
![]() Sv: Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Praha! Der er det så flott at dere ikke trenger bruke tid på å researche hvis dere ikke er ute etter helt spesielle ting. Det er enkelt å finne koselige steder å spasere, attraksjoner å besøke og gode restauranter å spise på. Krakow er også flott, men der er det litt lenger mellom høydepunktene.
![]() |
![]() |
#7 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praha eller Krakow? Eller et annet sted?Praha! Utrolig sjarmerende og "amorøs" by
![]() |
|
|