![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Grønnsakskamuflasje"Jentene mine er ikke spesielt glad i grønnsaker. Det til tross for at grønnsaker stort sett alltid er tilstedeværende når vi lager "skikkelig" middag (skjer ikke hver dag, dessverre - men det jobber vi med nå). Både rå og kokte grønnsaker er visst skumle greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"Her går det mye i stapper, for å få i vesla grønnsaker. Brokkoli, blomkål, neper, rosenkål osv. I de grønnsakene det er veldig mye smak, slenger jeg oppi litt ekstra potet. Tilsett gjerne en klatt smør, fetaost evt. litt fløte. Det faller i hvert fall i smak her i huset, hos store og små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"Når jeg lager pizza, har jeg litt løk, gul paprika, krydder ol. i deigen.. og lurer guttungen (12) trill rundt.. hihi (bittesmå biter..)
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"I utgangspunktet er jeg tilhenger av å ikke kamuflere så mye, men det kan ha sine fordeler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"Når jeg lager spaghetti og kjøttdeig har jeg alltid ekstra i sausen, som gulrøtter, champinjong, løk og diverse. Dette kan kokes temmelig sønder og sammen.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"Lillemor på 2,5 spiser grønnsaker som bare det mens de to eldste griner på nesa av det meste som kan ligne på noe sunt. I pizza og pasta/gryteretter finhakker jeg løk, paprika, tomater osv., så slipper vi så mye pilling ...
![]() |
#8 |
Originala
|
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje"Deilig gulrotsuppe som moses med stavmikser/blender |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: "Grønnsakskamuflasje":noterer i fleng: |
![]() |
![]() |
![]() |