|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() LitteraturlekSlik fungerer spillet: Ta den nærmeste boka med en gang . Bla opp på side 56, finn den femte setningen og skriv den som din status, og skriv disse instruksjonene som din kommentar på din status. Ikke spring etter favoritt boka, eller den kuleste eller mest inellktuelle. bruk den nærmeste boka. Sender herved stafetten videre!
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: LitteraturlekA week later, another, just as big, had burst through the roof of a house in Amsterdam, and only a day later, yet another had shot to earth in Berlin, toppling a statue of some military bloke off its plinth and into the street.
![]() Sist redigert av Nabojenta : 13-11-09 kl 16:56. Årsak: La inn tittel på bok |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litteraturlek"Sometimes I work for hours and there's not a single good photograph" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: LitteraturlekSettet består av: Hettelue og kosedyr. :hehe:
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: LitteraturlekBlant nålevende dyr er pigghuder og bløtdyr noen av de eldste, selv om de bare utgjør to av de mange gruppene virkvelløse dyr.
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: LitteraturlekHvad skal jeg vel med timene og døgnet
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Litteraturleklage enkle gjenstander i leire
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: LitteraturlekHan dro en fyrstikkeske opp av lommen, tok ut en fyrstikk og strøk den av.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: LitteraturlekDet er ikke noen femte setning på side 56, så jeg tar den siste.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litteraturlek"Chekhov, Mayakovsky, Bulgakov, Shakespeare. but also modern things, like Harold Pinter, Sarah Kane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Litteraturlek"[...] of a word ending with the end of a *foot: (ii) the separation of two adjacent vowels into distinct sounds (e.g. Zoë, coöperate), also the umlaut mark which indicates this; (iii) in *rhetoric, a *figure by which the parts or attributed of anything are enumerated."
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litteraturlek"Bruker en et rubrisert datasamlingsark, er det for øvrig alltid en fare for at en kan ha oppmerksomheten mest rettet mot å fylle ut alle rubrikkene, og mindre på pasientens situasjon og hva som er relevante og nødvendige opplysninger." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litteraturlek"-Du må gifte deg med Berte Kve no, Peder, elles veit vi ikkje kva det neste blir som ho finn på."
![]() |
#15 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LitteraturlekDen fører antagelig orientalsk blod fra kabuli- og baluchiraser, som ble krysset med araberhesterimportert til India under det mongolske herredømmet fra femtenhunderetallet og fremover.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LitteraturlekSide 56 var helt blank så jeg tar side 57:
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Litteraturlek"It particularly benefited ethnic minority men; both within the non-manual and manual job levels self-employment marks an upward movement for ethnic minority men.
![]() |
#18 |
One of These Days
|
![]() Sv: LitteraturlekFar la seg på knærne og kikket inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Litteraturlek
![]() |
#20 |
One of These Days
|
![]() Sv: Litteraturlek
Å, ansiktsuttrykket mitt da jeg leste sitatet, ja. Jeg spesifiserte hvilken aldersgruppe bibliotekaren skulle sende bøker til. Og ja, jeg fikk Dronningen av Arne Berggren, Pitbull-Terje blir ond og Pitbull-Terje og kampen mot barnevernet. Passende for 5.klasse, vil jeg tro med den språkbruken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|