|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Snodige familiære tilfeldigheter?Har dere noen rare tilfeldigheter i familien deres? Som like navn, bursdager på samme dag, etc.? Jeg kan jo begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min far og hans nye kone har bursdag på samme dag, og de er nøyaktig like gamle.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg synes sånne ting er morsomt, så jeg ser stadig etter mønster i fødselsdatoer o.l.
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født på samme dag som den ene tremenningen min, og moren hennes og faren min er født på samme dag. Det er ett år mellom tremenningen og meg, og det samme mellom foreldrene våre. Dessuten hadde tremenningen og jeg termin med en ukes mellomrom. Vi prøvde å sikte oss inn på samme dag, men det gikk visst ikke.
![]() |
#5 |
MORMOR
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mann og ett barn er født på samme dato.
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Ja det har vi. Vi har tre generasjoner med bursdag på omtrent samme dato. Mannen og hans mor på samme dato, Poden to dager før dem. Hadde igansettingen gått litt tregere (noe det ofte gjør) ville vi hatt tre generasjoner på samme dag. Da datoen for Pjokkens keisersnitt ble satt så jeg straks at det som hos Poden og hans far ble to dager mellom meg og Pjokken. Nå ble snittet framskyndet, men han har bursdag få dager før meg. Til gjengjeld fikk han bursdag på samme dag som sin onkel da.
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eldstemann har bursdag 24.10. Yngstemann har bursdag 24.01.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg er født kl 1716, eldste er født kl 1718, yngste er født kl 1714 og alle er født en mandag. Vi begynner alle på bokstaven E uten at det var planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?På morsida: Stefaren min har fire barn. Den eldste heter det samme som meg (og mormora mi). Nr. 2 har navnet for seg selv, men nr. 3 heter det samme som den eldste onkelen min (mammas bror). Nr 4 heter det samme som det ene barnet til den samme onkelen.
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eg og min eldste har bursdag på samme dag (24. mai), han blei født på min 25 årsdag, i tillegg har mitt søskenbarn ei jente som er født på denne dagen (i 1990) og to av søskenbarna til mannen har jenter født på denne dagen (i 2003 begge).
![]() |
#11 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Min eldste datter har bursdag på samme dag som min eks-samboer. Hun fikk en søster hjemme hos faren sin som ble født på hennes tiårs dag. Min eks-samboer har bursdag på samme dag som moren sin og søstern sin.
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg har bursdag den 21., gubben den 22. og eldstebarn den 23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannen har navnedag på min bursdag og selv har jeg navnedag på halvårsdagen min. Ellers ingen rariteter.
![]() |
#15 |
Ferdig!
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Eldste er født på samme dag som sin kusine, men med 14 års mellomrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Vi oppdaget en snodig ting da vi dro på besøk til den byen der mannen har gått ungdomsskole. Der traff vi en 4 par, hvor alle het det samme som meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
grand multipara
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mannens eldste bror er gift på nytt med ei som heter det samme som sin mor. Hans eldste sønn (som han da har med kone nr 1) er samboer med ei som heter det samme som hans mamma igjen.
~Tuneland~ Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08. Sist redigert av Tuneland : 14-11-09 kl 23:51. Årsak: Kom på litt mere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Jeg har bursdag 03. 06. Eldstesønn 03.08. Sønn nr 2 er født 03.04. Vi hadde en kanin født 03.03.....Mannen er født 18.11 og katten 18.03...Datter har bursdag 7 dager etter sin mormor. Sønn nr 2 har bursdag 7 dager etter sin morfar...
![]() |
#19 |
New kid on the block
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Både på min morside og min farside, er det INGEN av hverken besteforeldre, foreldre, tanter/onkler (8 på ene sida, 5 på andre) eller søskenbarn (over 20 på hver side) som er født i februar.
![]() |
#20 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Snodige familiære tilfeldigheter?Mamma og pappa har seks barnebarn, og tre av dem har bursdag den 22. (mars, mai og oktober). Min midterste er født på min fars bursdag, og min søsters yngste er født på mannens brors bursdag. Søsteren min og jeg hadde termin med de to eldste med en dags mellomrom. Hun fødte en måned for tidlig, og etter seks dager fødte jeg også.
![]() |
|
|