Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisestuestoler i samme farge, men ulik utførelse

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 18:57   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spisestuestoler i samme farge, men ulik utførelse

Jeg forsøker å overbevise mannen om at å finne spisestuestoler i ulik stil, også male dem hvite blir bra. Er det noen som vet hvor jeg kan finne bilde av noe slikt? Jeg vet jeg har sett det, men finner det selvfølgelig ikke igjen nå.

Selvsikker som jeg er på at forslaget mitt går gjennom, lurer jeg også på hvor man kan finne enkle brukte spisestuestoler nå utenfor loppemarkedsesongen. Er det noen her inne som har en eller flere stående?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:06   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisestuestoler i samme farge men ulik utførelse

Jeg har ei venninde som har flere forskjellige spisestustoler og de ar alle hvitmalte og kjempefine. Har ikke bilde.
For å få tak i det nå utenfor loppesesongen er å bruke Finn.no og evt brukthandlere.

Gammel 15-11-09, 19:10   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken stil har hun ellers Camomilla? Veldig utpreget romantisk landstil?

:forsøker å komme argumentene i forkjøpet:

På Finn ser det ut som alle selger stoler samlet eller sammen med bord, og det vil jeg ikke ha.

Gammel 15-11-09, 19:14   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tja, litt sånn stil fra her og der. En ganske stram sofa, men med en kjempemyk og småromantisk godstol. Hvitmalte panelvegger og hvitmalt gulv.

Gammel 15-11-09, 19:20   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bare pass på at de har nogenlunde lik sittehøyde. Det kan se rart og usymmetrisk ut hvis ikke. Ellers har jeg ingen forslag altså...

Gammel 15-11-09, 19:21   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Lik sittehøyde ja. :noterer: Pleier det å variere veldig fra stol til stol egentlig?

Gammel 15-11-09, 19:29   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisestuestoler i samme farge, men ulik utførelse

Noen gamle stoler er ganske lave, men stort sett er de vel ganske like ja.

Gammel 15-11-09, 20:22   #8
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Du er i gang med planleggingen hører jeg. Håper mannen forstår hvor fint det kan bli!

Sort var egentlig overraskende stilig:

Dette ble kanskje litt for store forskjeller på stilen:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:45   #9
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Gammel 15-11-09, 20:51   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det kan være veldig fint. Men personlig ville jeg nok ikke blandet formstøpte plaststoler, metallstoler og trestoler som på det nest nederste der - jeg ville hatt alle i tre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:54   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hvordan finner du bildene Cille?

Gammel 15-11-09, 20:59   #12
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

I have a secret-google-assistant.

Jeg søkte på Google bilder: dining chairs + different shapes

Gammel 15-11-09, 21:27   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Kan du ikke søke frem noen som har tre-fire-fem ulike stoler å avse også da?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.