Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Min mann og Hanna Montana

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 14:57   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Min mann og Hanna Montana

Jeg bare MÅ dele dette med noen som ikke kjenner min kjære som kan mobbe han.
Det har hent seg at jeg ha sotte og sett på Hanna Montana på kvellene når det ikke har vært NOE annet og se på. Syntes serien ikke er så verst jeg. På engelsk så klart. Det begynt med at jeg måtte se et lamme min veninnes datter.

I værtfall, de få gangen jeg har sotte å sett på, har min kjære sett litt rart på meg. Jeg forsvarte meg med at det bare va søppel på de andre kanalene. Han sukket å ristet på hode.
Pluttselig begynte han å sette seg ned lamme meg også sette på Disney chanell av seg selv. Og en gang jeg kom fra butikk hører jeg tvn i stua spiller introen til HM, jeg var stille så han ikke skulle høre jeg var kommet hjem, snek meg inn i stua og dær satt han med potetgull og brus.
Han kan sitte å bla på tvn, også setter han på disney fordi Hanna begynne snart, og det ikke va noe anna å se på. Kanskje jeg ville se. Selv om jeg ikke hadde noen planer om og se på.
Han MÅ se ferdig episodene, og nå står han i dusjen å synger høgt
(I GOT THE BEEEEST OF BOTH WORLD)
Han vet tilogmed når de nyeste episodene går.

Jeg har skapt et monster, for SÅ artig syntes jeg ikke det er.

Sist redigert av Hilda : 16-11-09 kl 15:07.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:03   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min mann og Hanna Montana

Hanna Montana? Frivillig?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:05   #3
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hanna Montana? Frivillig?

mhmmm:P

Gammel 16-11-09, 15:07   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:12   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva handler Hanna Montana om? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:14   #6
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva handler Hanna Montana om? :domm:

En tennåringsjente jente som lever et dobbeltliv. Vanlig jente, og megastor poppstjerne, som hun må sprøve å skjule.
Ikke noe sæli spennende akkurat da.

Gammel 16-11-09, 15:16   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-11-09, 15:21   #8
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Gammel 16-11-09, 15:29   #9
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset kan Hannah Montana stå på døgnet rundt. Både jenta på snart 5, gutten på 15 og stedatter på 15 ser på det. Helt grei underholdning syns jeg. Søt og uskyldig humor. Kan godt sette meg ned og se en episode eller to.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:36   #10
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Her i huset kan Hannah Montana stå på døgnet rundt. Både jenta på snart 5, gutten på 15 og stedatter på 15 ser på det. Helt grei underholdning syns jeg. Søt og uskyldig humor. Kan godt sette meg ned og se en episode eller to.

Men hadde du ikke syntes det var merkelig om din mann satte seg ned for og se på det

Gammel 16-11-09, 15:45   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er merkelig at NOEN voksne setter seg ned og ser på det, jeg. Det skal sies at jeg så filmen på kino, men det var for å ta med en av mine små "bonusnieser" som bursdagsgave. Foreldrene satte stor pris på å slippe.

ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:53   #12
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Men hadde du ikke syntes det var merkelig om din mann satte seg ned for og se på det

joo.. Ihvertall hvis han hadde hatt full kontroll over sendetider.

Syns mannen din er litt søt jeg da.. Værre er det med de mannfolka som følger med på Hotell Cæsar.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 09:35   #13
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset venter mannen på når hun skal kræsje. Tenåringsidol som ikke klarer overgangen til voksenlivet helt, vi har sett det før og mannen er overbevist om at vi kommer til å se det igjen.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 09:46   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns alt på Disneykanalen er helt grufullt, likevel tar jeg meg i å se en del serier der. Hos oss er det bare Disneykanalen og musikkkanalen som blir brukt.

Lurer på om det finnes en egen pakke for det?

Gammel 17-11-09, 10:57   #15
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Her i huset venter mannen på når hun skal kræsje. Tenåringsidol som ikke klarer overgangen til voksenlivet helt, vi har sett det før og mannen er overbevist om at vi kommer til å se det igjen.

Haha, ja det hadde vært noe om seirien endte opp som de andre Tenåringsstjærnenen, anoreksi,fyllekjøring og kokain.

Gammel 17-11-09, 11:03   #16
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Rare mannen

Mellomste liker hanne Montana, mens eldste på 13 allerede er lei. Jeg får fnatt bare jeg hører intromusikken

(vel, det gjelder forresten det meste på Disney Channel)

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:25   #17
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Han e rara ja.. :P Har ikke sett så mye anna på DC. Magikerne på weverly place, det er å litt gøy.
Men i går skrudde jeg av tvn mitt i Hanna Montana. Han erklerte krig mot meg.

Gammel 17-11-09, 11:54   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg synes det er merkelig at NOEN voksne setter seg ned og ser på det, jeg. Det skal sies at jeg så filmen på kino, men det var for å ta med en av mine små "bonusnieser" som bursdagsgave. Foreldrene satte stor pris på å slippe.

Ja, det gjorde de!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.