|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Når er barna for store til skuvseng?Vesla på snart 3 år skal få seg seng, men er usikker på om vi skal kjøpe en vanlig 90 x 200 (hun har Roomate serien fra skeidar/bohus) eller om vi skal kjøpe en skuvseng fra skeidar til henne. Hvor lenge får de egentlig brukt skuvseng? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Jeg ville kjøpt vanlig seng, for da er det faktisk mulig å ligge ved siden av barna å lese bok, synge etc. Og man kan låne senga til barnet når man ikke får sove fordi mannen snorker.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 17-11-09 kl 14:23. Årsak: Litt feil der ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Godt poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Gå for vanlig seng. Mine unger har sånne små senger, men det er flere grunner til det. Det er unektelig ganske upraktisk, for vi kan aldri ligge i deres senger, men de kan ligge i vår.
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Lillesøster fikk ny seng her nå og vi gikk da for en med vanlig størrelse. TEnker det kan være greit å legge seg sammen med henne eller at man faktisk kan bruke sengen som en gjesteseng om det skulle være behovet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Ja, jeg tror vi går for en vanlig seng |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er barna for store til skuvseng?Jeg anbefaler vanlig seng.
![]() |
![]() |
|
|