Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nytt og nyttig-tur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 13:08   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Nytt og nyttig-tur

Noen andre som har fått? Jeg leker med tanken på en uke på Island! Noen herfra som skal hive seg med på tur?

Gammel 18-11-09, 13:09   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt og nyttig-tur

Eg får vel tilbud ca ein gong i året om ein slik tur. Blir like glad kvar gong, men har ikkje fått reist desverre. Håper at eg ein eller annan gong kan bli med.

Gammel 18-11-09, 13:11   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje du og jeg må dra nå??
Vi var på slik tur til Paris i 2001. Helt ok.

Gammel 18-11-09, 13:13   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

No sist eg fekk tilbud var det til Irland. Og av alle ting, fekk mannen min samme tilbudet så me kunne faktisk reist sammen. Men klaffa det

Og eg har kun bestilt ting frå dei ein gong, for mange år sidan, eg handler ikkje på fast basis hjå dei

Gammel 18-11-09, 13:14   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Men viss det ligger eit tilbud om Islandstur i postkassen i dag, så stikker eg og du avgårde tinkadott

Gammel 18-11-09, 13:15   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Deal urt! Denne kangen kunne en velge mellom Krokow, Island, Baltikum Roma og rivieraen. De andre må betales litt for, Men krakow er gratis.
Jeg kjenner jeg har litt lyst...

Gammel 18-11-09, 13:23   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Men viss det ligger eit tilbud om Islandstur i postkassen i dag, så stikker eg og du avgårde tinkadott

Dere er ikke garantert og komme på samme tur, da må dere evnt bestille sammen sånn at den ene betaler. Alle som reiser alene på sånne turer kan ønske seg en dato, men de blir puttet litt her og der, så må en bare takke ja eller nei ettersom datoen passer når en får den endelige datoen. Det er i alle fall mange som reiser alene på sånne turer. Har ikke prøvd nytt & nyttig turene selv, men var på en fantastisk tur til Italia i våres med Naturamed Pharma som har samme konseptet på turene sine. Reise da alene, for så fort du skal ha med deg noen i samme reisefølge så blir det dyrt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 13:41   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Island må jo vera heilt supert. Eg får sjå i ettermiddag om det er dukka opp noko til meg.

Gammel 18-11-09, 18:24   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt og nyttig?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:27   #10
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg fikk tilbud her om dagen om å reise til Krakow. Tror nok ikke jeg kommer til å dra. Kjenner noen som har vært på sånne turer og det er visst helt ok. Jeg har fått tilbud et par ganger før også.

Gammel 18-11-09, 18:31   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Noen andre som har fått? Jeg leker med tanken på en uke på Island! Noen herfra som skal hive seg med på tur?

Jeg vant også. Og tenkte nettopp på Island.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:40   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Ikkje noko i mi postkasse i dag.

Gammel 24-11-09, 00:38   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ender ikke de "Nytt og nyttig" -turene ofte opp med å bli ganske dyre dersom man deler reiseutgiftene som reiseparteneren må betale for turen? Jeg har inntrykk av at det virker langt billigere enn det i virkeligheten er, og at man kan få slike turer like rimelig ved å plukke og sette sammen turen på egenhånd. "Fordelen" (som jeg ser som ulempen) for mange er at det er "reise i flokk"-prinsippet med guider som følger og forklarer fra A til Å hele reisen.

Gammel 24-11-09, 09:50   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ender ikke de "Nytt og nyttig" -turene ofte opp med å bli ganske dyre dersom man deler reiseutgiftene som reiseparteneren må betale for turen? Jeg har inntrykk av at det virker langt billigere enn det i virkeligheten er, og at man kan få slike turer like rimelig ved å plukke og sette sammen turen på egenhånd. "Fordelen" (som jeg ser som ulempen) for mange er at det er "reise i flokk"-prinsippet med guider som følger og forklarer fra A til Å hele reisen.

De turene blir dyre om du skal ha med reisefølge ja. Det lønner seg om en reiser alene. De skal jo selge deg pakker med mat og utflukter når en kommer til reisemålet, men dette er faktisk helt frivillig om en vil koste på seg. En må stort sett betale inn en depositum når en melder seg på, men det får en igjen i kontanter på reisemålet i landets valuta om en ikke vil være med på betalings utflukter arrangert av dem. Det er veldig mange som reiser alene på sånne turer og veldig mange som reiser alene som ikke gidder og betale i dyre dommer for og få enkeltrom. Jeg delte rom med ei kjempehyggelig dame når jeg var på tur med Naturamet Pharma i mai i år, og hun hadde vært på flere av Nytt & Nyttig turene også og var storfornøyd. Delte bestandig rom med andre hun ikke kjente og det var bestandig vellykket, for begge reiser jo med samme utgangspunkt at de reiser alene og er innstilt på å dele rom med en annen.

Gammel 24-11-09, 10:10   #15
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Mannen min får alltid tilbudene, men det er bare jeg som ville dratt. KJenner flere som har reist på disse turene, de har vært veldig fornøyd. De har vært i Italia, Paris, Praha og noen andre steder

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 09:52   #16
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

No har eg fått tilbud om tur

Gammel 09-02-10, 10:22   #17
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Nå tror jeg at jeg får bestille noe fra Nytt og Nyttig igjen, for nå har jeg ikke fått tilbud om tur på flere år. Hadde ikke sjans til å dra når jeg fikk tilbud pga. små babyer begge gangene, men var på super tur med Naturamed Pharma i fjor våres som bare var helt topp. Samme konseptet som Nytt og Nyttig turene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.