Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger ny tv-benk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 18:57   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger ny tv-benk

Jeg har en del møbler i Bombayserien hos Bohus. Jeg har en tvbenk i furu, som jeg beiset i noenlunde samme farge som Bombayserien. Men nå vil jeg ha ny.

Jeg tror ikke jeg får plass til alt i Bombay sine tvbenker. Jeg trenger en som har plass til en 50" tv, surroundforsterker, Playstation 3, paraboltuner og platespiller.

Med andre ord den må være stor. Må ikke være Bombay, men den bør stå i stil til Bombaymøblene.

Noen som har bilder eller linker som dere kan vise meg?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 10:29   #2
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger ny tvbenk

Ingen som vil vise meg tvbenken sin?

Link og bilder hadde vært topers altså. Kom igjen nå.

Gammel 19-11-09, 12:14   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny tv-benk

Vi trenger ny tv-benk. Jeg har gitt ansvaret til mannen, og han har nå lett i halvannet år uten å finne en som han var helt fornøyd med. Eller; han fant en som kostet 23 000,-, men det syntes jeg var for dyrt.

Gammel 19-11-09, 12:31   #4
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi leter også!!!
Finner absolutt ingen jeg liker, bortsett fra til blodpris!
Har lett i et halvt år nå...

Gammel 19-11-09, 13:14   #5
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ganske fornøyd med IKEA BONDE sjenk som TV- og stereobenk. Den er i utgangspunktet før høy, men vi har montert på kortere ben (som man også får tak i på IKEA). Sjenken koster 2500.

Den har glassdører som fjernkontroller virker gjennom, og man får rimelig med lufting hvis man ikke monterer bakplatene. Den har nok god plass til alle aktuelle skjermstørrelser. Og det er plass til ganske mye utstyr i den. Hylleplatene er løse, og man kan bestemme hvor høyt de skal stå selv.

Men den er ikke i samme stil som Bombay da.

Ben "quite the opposite" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 13:44   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Ikea sin Bestå-serie er knallfin. Passer heller ikke til Bombay nødvendigvis.

Gammel 19-11-09, 14:42   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg er ganske fornøyd med IKEA BONDE sjenk som TV- og stereobenk. Den er i utgangspunktet før høy, men vi har montert på kortere ben (som man også får tak i på IKEA). Sjenken koster 2500.

Den har glassdører som fjernkontroller virker gjennom, og man får rimelig med lufting hvis man ikke monterer bakplatene. Den har nok god plass til alle aktuelle skjermstørrelser. Og det er plass til ganske mye utstyr i den. Hylleplatene er løse, og man kan bestemme hvor høyt de skal stå selv.

Men den er ikke i samme stil som Bombay da.

Ben "quite the opposite" Murphy

Den var råstygg.

Jeg må ha noe i mørk eik. Tror jeg. Eller svart. Jeg har svart skinnsalong.

Gammel 19-11-09, 14:50   #8
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jysk har billige og relativt fine tv-benker. Hva med denne?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:52   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Den var råstygg.

Råstygg? Et enkelt, hvitt møbel?

Gammel 19-11-09, 14:54   #10
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jysk har billige og relativt fine tv-benker. Hva med denne?

Den var mere min stil. Men tror den blir litt liten. Jeg har tenkt å bruk rundt 4-5000 kr på en benk.

Gammel 19-11-09, 14:55   #11
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var bare ikke min stil.

Gammel 19-11-09, 14:57   #12
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skjønte jo at Brenda ikke skulle ha en slik da; hun innrømte jo at hun hadde Bombay fra Bohus. Du kan jo prøve å google dem, hvis du ikke vet hvordan de ser ut.

Ben "advarsel: sterke scener" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 14:59   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, du var for utspekulert for meg!

Gammel 19-11-09, 15:00   #14
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Jeg gidder ikke google nå.

Jeg skal ta en søkerunde senere. Hadde bare håpet på noen visste om den perfekte benk.

Gammel 19-11-09, 15:02   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Bombay er etter min mening det nye Furu.

Men det kan være hyggelig. Husker aller første gangen jeg så et sånt bord, da synes jeg det var dritfint, men så er det noe med det, når alle har det i kombinasjon med alt mulig.

Gammel 19-11-09, 15:09   #16
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Ja, det har du rett i, mkj. Mange har jo dette bordet.

Men jeg liker serien. Og den er solid, mere solid enn det jeg vant med for å si det sånn. Jeg har vitrineskap, skjenk, kiste, spisebord med plass til 12, bokhylle og salongbord i serien. Hyllene sitter fast i treverket, det kom ferdig montert og det er bare kjempeflott synes jeg.

Men den ene tv-benken jeg har sett på er for lav og en annen har for liten plass. Men mulig jeg bare må finne andre løsninger til PS3, platespiller og forsterker. Jeg tenkte jeg skulle kikke på salget i januar.

Gammel 19-11-09, 15:14   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

snu den med langsida ned og sett på hjul!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:17   #18
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Takk for tips, Teflona. Kan ha en sånn, i tillegg til tv-benk om jeg ikke får plass. Men er litt opptatt av at det ikke skal bli for mye møbler også, og at det skal se veldig rotete ut.

Derfor likte jeg egentlig den LaBanga linket til, som det er mulig å lukke dørene på.

Gammel 19-11-09, 15:18   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Brenda, jeg hadde nok kanskje sett om jeg fant noe som bryter litt med stilen også. Som sagt et enkelt bord kan være fint, men det blir etter min smak over-the-top, når alt skal være så massivt og tungt.

Den første gangen jeg så et sånt bord så hadde hun kun bordet, og da i kombinasjon med en del andre og ganske 'stramme' møbler. Da ble det faktisk en kul kontrast. Men siden hun damen er godt over middels interessert i interiør ble det sporenstreks kastet ut da det kom som bestselgere i alle bohuskatalogene.

Men alle kan ikke være innovatører, som jeg sa til Elin, det er viktig å finne noe en liker selv, sånn at det blir et hyggelig hjem å bo i.

Gammel 19-11-09, 15:27   #20
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Ja, jeg er helt enig med deg, mkj.

Det kan godt være at jeg finner noe som er helt annerledes enn Bombay. Men jeg må like det selv ja. Jeg skal trives i mitt eget hjem og har blitt veldig interessert i interiør med årene. Nå vil jeg har det pent liksom. Det var ikke så nøye før, og jeg hadde heller ikke råd til det før.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.