|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesJulen står for døren, og jeg tror det blir en del bøker. Noen av familiemedlemmene er glade i krim, men leser stort sett alle bestselgere. Hva finnes av god krim som ikke er på topp-ti listen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesNorsk eller utenlandsk? Av utenlandsk kan jeg anbefale Peter Robinson; vet ikke hvor kjent han er i Norge.
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesDen er muligens kjent, men La den rette komme inn, likte eg godt. Sjøl om eg ikkje fikk lest slutten.
![]() |
![]() |
#4 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesMagellans kors av Roar Sørensen. Fikk terningkast 5 i VG da den kom ut i januar i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesAner ikke om den er på bestselger-listene men jeg likte Kvinnen i buret av Jussi Adler-Olsen.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesHva med Jenta med ballongen av Merete Junker? Den utspiller seg i ditt nærmiljø, og jeg kjøpte den innbundne utgaven på salg tidligere i år. Helt OK krim!
![]() |
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Krimbøker som ikke er bestselgere? Tips ønskesDinosaurens fjær av Sissel-Jo Gazan
![]() |
|
|