|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Hva må vi få med oss i London?Jeg og mannen skal til London i helga. Det blir to dager med shopping og en dag til Manchester på fotballkamp. Må få maks ut av de to dagene vi har der. Tipper mesteparten av tiden går til shopping
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Hold det nært og i et lite område er mitt tips. To dager er ingen verdens ting i verdens beste by. Så om du har tenkt å fokusere op shopping så ville jeg holdt meg i sentrumsområdet. Oxford street og dertilhørende gater. Det blir fort mye tid i reising om man skal frem og tilbake og ditt og datt. Jeg ville fokuser på å kunne gå fra A til B og benyttet meg av koselige caféer og puber innimellom øktene.
![]() |
#3 |
snur
|
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?
Vi skal bo rett ved Oxford street (tror jeg) Hilton ved Paddington. Skal en tur til Hyde Park på søndag for da åpner visst ett stort julemarked der
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere burde ta undergrunnsbanen fra Paddington og ned til Oxford Circus. Da har du alt du trenger av shopping innen noen få kvartaler. Oxford Street er lang, så selv om du bor på Paddington så ville jeg reist ned dit. Langt å gå. Skjer ikke så mye spennende helt øverst i Oxford Street. Evnt. ta undergrunnen til Piccadilly Cirkus og der ligger en gedigen sportsbutikk i 6 etasjer (lønner seg og vite hva en er på jakt etter da, for å gå gjennom alle avdelingene tar tid.), og en kan derfra gå opp Reagent Street og innom Hamleys på vei opp til Oxford Cirkus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Jeg ville i tillegg ha fått med meg en Musical |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Og bestill musikal billetter hjemmefra. Ikke bruk tid på å surre etter det der den korte tiden dere er der. Vi bestilte hjemmefra til Lion King inkl. mat og var superfornøyde. Mange av teaterene ligger nede ved Covent Garden. Må bare bytte bane en gang når du tar fra Paddiongton. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Veldig godt råd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Jeg var i London nesten en uke, og det var ikke nåkk til og alt jeg ville se.
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Jeg ville ikke kastet bort tid på Oxford Street. Dere finner akkurat de samme butikkene for eksempel i Covent Garden, og der er det mye hyggeligere.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
I Covent Garden er det masse koselige småbutikker også. Angret på sist jeg var i London at jeg ikke fikk tid til å se der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Personlig ville jeg ha droppet shoppingen og heller sett meg rundt. Det er jo så ufattelig mange spennende, vakre og historiske ting å se i London, at hadde jeg vært der for første gang, så hadde jeg syntes det var trist å skulle tilbringe tiden min i butikker. Men jeg skjønner at jeg er rimelig alene om å tenke slik.
![]() |
#13 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Ja, skal dere til Oxford street en lørdag, så møt opp tidlig. Jeg kom opp dit kl 10 på morgenen og da var det supert å shoppe fram til halv ett. Da var det så mye folk at jeg STOD i kø på fortauet...
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
Jeg er med på en. Som en eksresident syns jeg det er definitivt de små tingene som er verdt å få med seg.
![]() |
#15 |
A friend with benefits
|
Anbefaler Lion King på det sterkeste!
![]() |
#16 |
snur
|
Jeg vet, men det var bursdagsgave til mannen og for han er dessverre laget Manchester
![]() |
#17 |
snur
|
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Ser for meg at vi drar på markeder på søndag og evt. andre ting og Oxford Street evt. andre shoppingsteder på mandag og tirsdag formiddag. Har noen få timer tirsdag også. Vet at vi ikke får med oss nesten noe på så få dager, men det var det alternativet vi hadde nå. Neste gang skal vi ha bedre tid
![]() |
#18 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Covent garden er et must! Utrolig koselig område å slenge rundt i. Er enig i at det er best å ta undergrunnen dit du skal, det er et stykke å gå fra Paddington. Hvert minutt er hellig i London. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må vi få med oss i London?Lucky you! |
![]() |
![]() |
![]() |
|