Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fredag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 09:20   #1
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Fredag!

Kva skal du gjere i dag?

For min del er dette ein fredag eg har venta lenge på! Eg skal på SIVERT HØYEM konsert og eg gledar meg som en liten unge!!
So no skal eg bruke den positive engergien min til å vaske huset og gjere her fint til damene kjem i kveld!

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 09:23   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag!!!

Regner med halve forumet skal på New Moon-premieren, hehe. Jeg og krystallklart skal på søndag.

I kveld kommer Shamu og krystallklart til meg, vi skal spise chilimarinerte kyllingspyd med tilbehør, og selvsagt sjokoladekake (soaked chocolate cake) og diverse, og så skal vi se 1-2 grøssere.

Gammel 20-11-09, 09:25   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på fredagspils med jobben. Jeg har aldri vært ute med den nye jobben min før, og det er så mange koselige mennesker her. Jeg gleder meg veldig. Sitte rolig å ta noen øl med ålreite folk.

Ungene skal lånes ut til min far, så jeg får til og med sove i morgen.

Og på lørdag skal alle naboene ut å spise. Det gleder jeg meg også til.

Gammel 20-11-09, 09:29   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredag!

Dette er første dagen denne uka at jeg er i form etter at svinet tok meg, så jeg skal bruke dagen på å komme meg i rute med jobb og studier.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 09:38   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal jobbe litt til, og så skal jeg hjem til sykestua, der tre feberhete barn forventer sørvis.

Gammel 20-11-09, 09:38   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ta det helt med ro frem til i kveld, da skal jeg på julebord med jobben.
Det gleder jeg meg til

Gammel 20-11-09, 09:41   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Først skal jeg til fysion, så til frisøren å bli fin på håret. Så hjem å skru opp en liten romdeler og ringe 30 jobbtelefoner. Etter det er det å rydde litt og pynte litt klart til julebord som jeg skal ha her i morgen.

Gammel 20-11-09, 09:43   #8
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg reiser til Stavanger, skal på New Moon i kveld, og ut på byen i morgen.

Gammel 20-11-09, 09:48   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter å nyter at vaskehjelpen gjør det rent hos meg, når hun begynner i første etasje tar jeg en tur til byen og gjør noen ærend, mens hun gjør seg ferdig.
W skal i bursdag i ettermiddag og da skal vi forberede pizza til Gullrekka på TVen.

Gammel 20-11-09, 10:16   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal på lønningspils i dag. Gleder meg Ellers satser jeg på en treningsøkt først, enten en roilg joggetur eller en dansetime. Skulle så gjerne vært ute og løpt, men er fremdeles forkjølet og været er helt grusomt....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 10:19   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Fredag er den besteste dagen i hele uka!

I dag skal jeg ikke noe spesielt. Kommer hjem til nyvasket hus, så skal jeg på mørketidsfest i barnehagen til Snuppa, hjem å lage middag, og så er det bare fredagskos. Herlig!

Gammel 20-11-09, 13:39   #12
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fredag, skulle egentlig på kveldsvakt,men er hjemme i samråd med sjefa,for å hente meg inn. Holdt nesten på å treffe "veggen".
Så jeg har malt litt i dag,skal lage middag og slappe av med strikketøyet og mini resten av dagen.
Sambo venter broren sin på besøk for å snekre garasje.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 13:52   #13
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fri i dag, og dro med meg mamma til byen på julegaveshopping.
Nå skal jeg ut å gå tur, mens guttungen venter på besøk fra bestekompisen. Helg er jaggu deilig!

Gammel 20-11-09, 14:04   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal til Necesario i kveld.
Gleder meg!!!

Ellers har jeg vasket litt klær og ryddet litt.

Gammel 20-11-09, 14:54   #15
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på julegaveshopping etter jobb og deretter blir det slumring i sofaen foran skjermen med gullrekka på, endelig freddaaaaaaaaaaa

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:00   #16
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hjemme med minstefrøkna på 2 idag, hun er bare skrekkelig forkjølet (ennå....BANK I BORDET, tok vaksinen mandag, hadde vært ok om den fikk virke litt til...). Så jeg har fått ryddet kjøkken, vasket klær, tørket litt støv i stua. Støvsuging trengs, men det flyter en milliard leker på gulvet, så det får vente til i kveld.

jeg skal ut på middag med noen damer ikveld, regner med vi er ganske tidlig ferdig (håper det, tett program videre i helgen).

Men det deiligste med å få en hjemmedag sånn plutselig, er å kunne ta en lur sammen med jenta midt på dagen, trengtes!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:00   #17
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julebord med jobben!
Og mormor skal ha barna så jeg får sove leeeenge i morgen!
Ingen planer for resten av helga, og det er vel like greit, da julebordene hos oss bruker å ta av! Vi er jo hele 4 personer!

Gammel 20-11-09, 15:08   #18
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vel, ja. Ungene er slitne etter en uke med sykdom, mannen har omgangssyke og jeg er på vei mot omgangssyke jeg også. Snart hjem iallefall, og sofaen, og en enkel middag.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:15   #19
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp kommet hjem fra min kjekke kiropraktor og lovte dyrt og hellig at jeg skulle ta det helt med ro. Den kunsten er jeg ikke så flink til.
Ellers kommer jeg vel til å sitte å tvinne tomler til storesøster er ferdig med å opptre på et julebord i kveld.

Sist redigert av Michelle : 20-11-09 kl 15:25.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:24   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Så mye koselig som skjer da!

Her har jeg vært hos fysio, og nå...ja, egentlig så vakser jeg badet. Ellers litt satt ut, sjefen min er visst blitt kjempesyk...Uff...

Gullrekka i kveld men pannekaker først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.