|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Vi skal ut å reise med nesten fireåringen vår, og jeg vurderer fram og tilbake om vi skal ha med vogn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Hva med en enkel paraplytrille? |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Vi har ikke brukt vogn når vi har hatt LilleVenn med på storbyferie. Ser for meg at det er litt stress med vogn på metro o.l. Når hun ble sliten bar vi henne på skuldrene |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Jeg hadde tatt med vogn, kan bki slitsomt å måtte bære mye av tiden.
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Siste turen med puddingen, da 4 1/2 hadde vi med Zapp. Den ble returnert til Norge i uåpnet tilstand. Vi hadde henne på rygg/skuldre når hun ikke gadd gå. Og sove? Nei, det skulle hun nå hvertfall ikke!
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?
Jepp, noe sånt ser jeg også for meg. At vogna enten ikke blir brukt, eller blir brukt kun som handlevogn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Vi var i Paris bare noen dager etter at minsta ble fire og hadde ikke med oss vogn. Gikk kjempebra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Vår fireåring var med i København i sommer. Vi ønsket oss inderlig en paraplytrille da, men fant det ikke der. Vi var på beina hele dagen, så jeg skjønner godt at hun ble sliten. Det ble også sjuåringen. De fikk bytte på litt med lillesøster i trilla hennes innimellom da, for hun var lettere å bære/ta i mei tai'en, men når hun sov så var det vanskelig. Da var det bare å finne et sted å hvile.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Zappen er genial til reising synes jeg, bor du i østlands ommrådet kan du låne min hakke bruk for den på i alle fall 9 mnd. og ant. lengere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Oj, kjempesnilt tilbud, men jeg bor nok ikke på østlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Den veier 6kg aner ikke hva det blir i porto, jeg kan sende den i posten -jeg ville ikke kjøpt en ny når hun er nesten 4 og min står bare i veien en god stund til |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Vi var i Oslo og København i fjor sommer, vi gikk veeeldig mye og hadde ikke med vogn til vår ferske 4 åring, gikk utrolig bra. Vi tok oss lange pauser på kafe eller i en lekebutikk mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Jeg ville ikke drømt om å ta med vogn til ungene mine hvis de ikke sover på dagtid. (Jeg avskyr å drasse med meg mye på ferie. Jeg er en travel light-person.) Da eldstemann var 1,5 år dro vi på ferie i 1 uke bare med Zapp. Etter den unge mannen ble 3 år har vi ikke brukt vogn til ham i det hele tatt. I en liten periode da han var 3-3,5 år brukte vi Patapum bæresele til ham når vi skulle gå langt (type 1 mil - da gikk han store deler selv også).
![]() |
#17 |
Erfaren
Hehe, vi skal være borte i seks mnd, så jeg tror vi må kjøpe en vogn hvis vi skal ha med |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?se prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fly, storby, nesten fireåring og vogn, eller ikke?Jeg vill aldri drømt om å putte en 4-åring i vogn, men så er ikke vi noen sånne lang-gåere heller...
![]() |
|
|