|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Noen som har reist med Nazar?Vi skal reise med Nazar til Tyrkia i sommer. Andre som har reist med dem eller hørt noe om dem? Sjekk gjerne nazar.no Det virker utrolig bra. Rimelig når en tenker at det er all inclusive, men alikevel lukusiøst for å være charter. Og virker veldig barnevennlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har resit med Nazar?Har reist med de! Kjempefonøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Jeg leste om dette på FB i sommerferien når vi satt på en feriehytte i Danmark og nesten regnet bort og jeg tenkte på dette flotte stedet i Tyrkia, Pegasos World, hver eneste dag siden... søkte masse på nett og etter at to på jobben min var der i sommer så bestillte jeg tur for neste høstferie. Vi bestilte to dager før de økte prisen til 2010-priser så jeg er fornøyd med at vi sparte littebitt på det da...
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?
Det er der vi også skal |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Har ikke vært der selv, men stedattern og familien hennes var der i påsken og det var bare skryt å få! Og de er ganske kresne!! Det var bare positivt fra ende til annen
![]() |
#9 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Reiste med Nazar i høst, og det var en utelukkende positiv opplevelse.
![]() |
#10 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Vi var på Pegasos World. Helt fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Jeg ser jeg glemte å puste i innlegget over her. :S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Vi var der i sommer! kjempefornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Er det virkelig så håpløst å få strandseng ved bassengområdet altså?! Stå opp for å holde av seng? Totalt uaktuellt!!
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?
Problemet er vel at det er mange tusen gjester på Pegasos World, og ikke nok senger. I tillegg var det mange frekke som booka senger både på stranda og ved bassenget, slik at de var på stranda en stund mens de holdt bassengsenger opptatt til de skulle tilbake dit |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Vi reiste for litt over 1 år siden til pegsous world supert hotell, vi var kjmepfornøyd. Hadde ikke problemer med å få solseng men vi lå ikke ved barnebassenget, så mulig det var derfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?I høysesongen har Pegasos World 3500 gjester. På disse gjestene skal man dele hva? 100 senger? Det må jo gå galt. I tillegg er ikke stranda så veldig fantastisk pga understrømmer og vind. Mye sand i kasta, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Vi skal til Pegasos World i sommer, og jeg gleder meg vilt.
![]() |
![]() |
#19 |
Tja...
![]() Sv: Noen som har reist med Nazar?Dere som har bestillt reisen hit, har dere like ukurrant reisetidspunkt som vi har fått?
![]() |
|
|