Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Langpannekake i rund form?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 20:19   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Langpannekake i rund form?

Jeg skal bake sjokoladekake og oppdaget at jeg er tom for egg. Siden jeg er alene hjemme i kveld, så kan jeg ikke gå ut og kjøpe det heller. Men jeg oppdaget en pose toro langpannesjokoladekake innerst i skapet og den kan danne basis for sjokoladekaken (ikke helt det samme, men man bruker det man har). Poenget er at den sjokoladekaken jeg pleier å lage skal deles i tre og så fylles med en sjokoladekrem med kaffe og romsmak. Det er litt vanskelig å gjøre med en langpannekake. Er det noen som har forsøkt å lage langpannekake i rund form. Hvordan går jeg i så fall frem? Skal jeg bare bruke halve røre, øke steketiden?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.