Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor mange par sko har du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 11:28   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mange par sko har du?

Ja dette lurer jeg litt på.

Jeg har 1 par goretex-sko, et par hvite joggesko og 1 par dockboots som jeg bruker jevnlig.

Til litt finere bruk har jeg et par sandaler og diverse pensko, tror jeg har 2 par pensko.

Jeg har 2 par støvletter som jeg bruker kanskje 2 ganger i året.

2 par crocks til innebruk og til kjappe bilturer etc.

Gammel 24-11-09, 11:31   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange par sko har du?

Haha, ja det skulle jeg jammen likt å vite ...

Gammel 24-11-09, 11:33   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mange, sist jeg telte hadde jeg 35 par, har fått inn ennå noen par siden det så rundt 40 vil jeg tro.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:33   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Man skal ikke telle slikt!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:34   #5
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wow, 35 par sko.

Gammel 24-11-09, 11:35   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Må man ha kontrollen på slikt?
Jeg har hele kjelleren full av sko, og kjøper stadig nye.. Det skal være sånn..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:35   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan vel telle mine par på en hånd. Dessverre, eller heldigvis, alt ettersom hvem som mener noe om det.

Gammel 24-11-09, 11:36   #8
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Må man ha kontrollen på slikt?
Jeg har hele kjelleren full av sko, og kjøper stadig nye.. Det skal være sånn..

En hel kjeller? wow. Jeg har mine på garderoberommet, men det er ikke plass til alle der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:39   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

1-2 maaaaaaaaaange

men ønsker meg flere støveletter :feit i leggene:

Gammel 24-11-09, 11:42   #10
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

En hel kjeller? wow. Jeg har mine på garderoberommet, men det er ikke plass til alle der.

Okei, ikke hele kjelleren.. men jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier at jeg har mellom 50-100 par med sko..
Har alltid vært skogal.
Ikke lenge siden jeg kastet en søppelsekk med sko til fretex, da var et også sko av ungene vel og merke. Fremdeles er det en svær vegg, en liten vegg, ett par hengehyller, samt betraktelig gulvplass i kjelleren fyllt opp med sko. I tillegg står det 6 par støvletter og ett par pumps på syrommet, og i gangen står det x antall pumps, joggesko, trø i sko osv.. *kremt* Sko tar plass!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:42   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det har jeg overhode ingen anelse om.
Er vel på samme nivå som Shamu.

Gammel 24-11-09, 11:45   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det vet jeg igrunn ikke.

I følge min kjære så har jeg vist mer enn NOK. Men der er jeg dypt uening. Men kan aldri få nok sko.

Gammel 24-11-09, 11:45   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke jeg. Men det er en del. men mange jeg ikke bruker lenger da. Som jeg bare ikke har hjerte til å kaste.
Hadde mer skodilla før egentlig.

Gammel 24-11-09, 11:59   #14
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åå, det tror jeg ikke at jeg skal begynne noe opptelling på! Har mange par og det kommer stadig flere. Har skodilla!

Men en sånn grovregning, vil tippe... 35-40 par. Det finnes jo så mye fint der ute!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 12:07   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke.
Jeg kvitter meg med skotøy innimellom, men er nok i sjiktet til Shamu jeg også. Man får aldri for mange sko.

Gammel 24-11-09, 12:16   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Man får ALDRI nok sko. Og jeg har ikke ide om hvor mange par jeg har. Kanskje fem par joggesko, tredve par casual, og fem-seks par støvletter, og to par vintersko? Det jeg derimot har lite av er pensko, der har jeg vel kun fire par.

Sko er gøy. Har vel sko, skjerf og jakke dilla.

Gammel 24-11-09, 13:07   #17
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Mange, mange, mange Har aldrig telt de, det tør jeg ikke! Elsker sko, kan ikke ha for mange!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:28   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert 50 par med stort og smått, ja.

Gammel 24-11-09, 14:30   #19
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Man skal ikke telle slikt!

Kommer ikke til å telle! :noway:

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:35   #20
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ca 20 par sneakers/joggesko
2 par Converse
2 par støvler, lakk og Hunter
3 par støvletter
1 par Løpesko
4 par Vans
5 par finsko

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.