|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?Jeg har en mistanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?Det står antakelig et nummer innenfor døren. Det skal gå på reklamasjonsretten, men du trenger muligens hjelp til å sannsynliggjøre når den er kjøpt med mindre nummeret innenfor døren sannsynliggjør at produktet er yngre enn 5 år. I morgen kommer en serviceperson til oss for å se på ovnen vår (Siemens), så Siemens sender i hvert fall folk ut. (At vedkommende skal ankomme mellom 8 og 12 er en annen sak.
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?Vi har en tre år gammel Ikea oppvaskmaskin på hytta. Denne sluttet plutselig å varme vannet. Vi tok med maskinen til en reparatør og fikk fikset maskinen på garantien (dette til tross for at vi hadde rotet bort kvitteringen). Jeg tipper at en reparatør kommer hjem til deg og ser på komfyren
![]() |
|
|