Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 12:27   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?

Jeg har en mistanke. Jeg tror undervarmen på komfyren er ødelagt. Hvordan får jeg bekreftet dette? Når jeg steker boller blir de fine på toppen, men bunnen er helt myk uten "stekeskorpe".

Komfyren er en innebygd sak fra IKEA satt inn av forrige huseier for ca halvannet år siden. Er det garanti på slikt mon tro? Må vi ta med oss ovnen til IKEA for å få den reparert?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 12:30   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finner jeg ut om undervarmen på komfyren er ødelagt?

Det står antakelig et nummer innenfor døren. Det skal gå på reklamasjonsretten, men du trenger muligens hjelp til å sannsynliggjøre når den er kjøpt med mindre nummeret innenfor døren sannsynliggjør at produktet er yngre enn 5 år. I morgen kommer en serviceperson til oss for å se på ovnen vår (Siemens), så Siemens sender i hvert fall folk ut. (At vedkommende skal ankomme mellom 8 og 12 er en annen sak. )

Finn nummeret og ring til servicekontoret. Jeg ville muligens ringt til produsenten først (Ikea vil bare formidle kontakt til produsenten, tipper jeg). Mange av disse hvitevareprodusentene har gode systemer.

Gammel 24-11-09, 12:31   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for tips, Veronal!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 12:42   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har en mistanke. Jeg tror undervarmen på komfyren er ødelagt. Hvordan får jeg bekreftet dette?

Slå på bare undervarmen og sjekk om ovnen blir varm?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:31   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har en tre år gammel Ikea oppvaskmaskin på hytta. Denne sluttet plutselig å varme vannet. Vi tok med maskinen til en reparatør og fikk fikset maskinen på garantien (dette til tross for at vi hadde rotet bort kvitteringen). Jeg tipper at en reparatør kommer hjem til deg og ser på komfyren

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.