|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() Mistet lappen fordi han fester for myeEr det helt greit at de tar lappen på bakgrunn av det , selv om han aldri har blitt tatt i beruset tilstand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeJeg synes heller ikke det høres greit ut. En veldig underlig sak igrunnen.
![]() |
#4 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeNei.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeMerkelig sak. Og jeg synes slettes ikke det er greit.
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeJeg antar vi ikke vet alt, dette er tross alt ganske uvanlig? Saken er ikke avgjort i rettsapparatet, og jussen er klar på at dette er noe man kan gjøre. Så er det opptil politiet å bevise at det er gode nok grunner her. Jeg avventer mao. mht å synse for mye.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeKan det kanskje hende at Dagbladet ikke gjengir den fulle og hele historien her …? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tatt på
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeOm det er bilen (og dens utstyr som lydanlegget) som er hovedproblemet, så burde vel bilen bli tatt fra ham. Selv om han mister førerkortet er det jo enkelt å fikse sjåfør til den.
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for mye
Det tenker jeg også. Ikke glem at den andre parten i saken har taushetsplikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeJeg tror det ligger mer under her enn det som fremkommer. Jussen er grei nok, det å forhindre potensiell promillekjøring er i seg selv rettslig sett greit nok i enkelte tilfeller. Når det påståes at det er vanlig å komme i befatning med politiet på grunn av beruselse og ikke minst ordensforstyrrelse opptil flere ganger i løpet av ungdomstiden er vel det en litt drøy påstånd. Det skal litt til før politiet rykker ut og ikke minst før de beslaglegger eiendeler. Forholder meg avventende rett og slett, synes det blir feil å synse noe som helst i denne saken. |
![]() |
![]() |
#15 |
Originala
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeFor det første: Han frykter å miste jobben dersom han ikke kan kjøre bil. Da kunne det vært lurt å tenke på at det å stille opp i dette intervjuet setter ham i veldig godt lys når det gjelder nye potensielle arbeidsgivere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeJeg har lest om denne saken i Stavanger Aftenblad gjentatte ganger. De har fulgt den siden han ble fratatt lappen. Og kun fra hans side. Så jeg aner ingenting om hva man skal mene, så lenge informasjonen kun kommer fra en side.
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeVi kjenner neppe alle sider og detaljer i saken, men på for å svare på spm i HI vil jeg si at jeg ikke synes det er ok å frata noen lappen ene og alene fordi h*n fester for mye.
![]() |
#18 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeUt fra de detaljene jeg har lest her så vil jeg si at nei, det er ikke ok. At noen blir tatt for å spille for høy musikk og feste for ofte er ikke god nok grunn til å ta i fra vedkommende førerkortet. I såfall kjenner jeg mange som ville blitt førerkortløse. I hvertfall hvis de har naboer med en lav toleransegrense. At ungdommer fester i helgene er vel tilnærmet "normalt". Selv om det er flott om de tar vare på både sin egen og andres hørsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myePolitiet har fått medhold i retten ser jeg:
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Mistet lappen fordi han fester for myeJeg burde få klasse CE i posten gratis, så lite som jeg fester ...
![]() |
|
|