Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blinc ruler!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 13:33   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Blinc ruler!

Etter tips fra noen herinne bestillte jeg Blinc fra Strawberrynet.

Jeg hadde lenge ledt etter en mascara à la 80/90-tallets Lancôme Aquacils, som la seg som et sort panser omkring vippene og ikke ga seg før den nermest ble bikket av (det siste var litt ulempen med den...). Max Factor lagde en bra vannfast mascara, men de må ha endret formel, for selv den har nå tendens til å renne og klumpe.

Men Blinc da ! Et fjerlett panser omkring vippene, klumper ikke, renner ikke (selv om jeg har brukt den uten hverken primer eller pudder under) og den holdt vippene krøllet hele dagen. Følte meg fresh som en 20-åring igjen !

For de som lurer: jeg har ingen forretningsforbindelser til dem, ville bare dele begejstringen.

Andre hudpleie- og sminketing som jeg nå er fan av, etter å ha lest om det herinne og prøvd selv: alt fra Dermalogica, noen ting fra ID Minerals, Dust It. Lip Plump greiene.

Det som skuffet: Lash Wand (virket bare ikke på meg), Redken All Soft (lukten - urk).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.