Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Starte med speilreflekskamera, hva trenger jeg?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 14:57   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Starte med speilreflekskamera, hva trenger jeg?

Jeg har tenkt til å kjøpe speilreflekskamera til mannen til jul. Vi har et gammelt fra Minolta som ikke har vært i bruk på mange år. Linsene skal passe til Sony sine digitale speilreflekskamera, men jeg vurdere å heller bytte over til Canon. Vi har bare to linser så er jo ikke så mye å spare, om de da kan brukes.

Tilbudet jeg har funnet er på Canon EOS 500D hos Elkjøp. Siste frist i dag ser det ut som. Er det et greit tilbud? Hva mer trenger jeg for å starte opp? Minnekort må jeg vel ha i tillegg, hvor stort bør det være? Noe annet man bør ha i starten?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.