|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke farger pynter dere med til jul ...?...Er dere tradisjonelle og pynter med rødt og røde nisser osv? eller styrer dere unna det røde og bruker andre farger og pynt??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Ja jeg har mye rødt ja. Røde telys og telyseting, nisser, duker osv. Har mye mørke møbler og da er det så fint med rødt til. Svart er også fint. Messing liker jeg ikke.
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Veldig lite rødt her. Det blir litt på kjøkkenet og en rød engel i stua. Ellers går julepynten her i sølv og hvitt. Jeg er mere glad i hvite engler enn i røde nisser.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Bruker mye hvitt i jula. Vi bor for tiden på forholdsvis liten plass og da synes jeg mye rødt blir for tungt. Bruker noen røde detaljer i pynten, men hvitt er den dominerende "fargen".
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg har litt av hvert, litt rødt, litt grønt og sikkert andre farger også. Har både engler og nisser.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg pynter i rødt og gull. Vi har stor stue, og jeg liker ikke mye pynt. Da er det fint at den lille pynten som er får lov til å vises litt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg mener å erindre at jeg påstår det går i hvitt og sølv hvert eneste år når slike spørsmål dukker opp på forum.
![]() |
#10 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, hvitt og sølv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Hvitt, sølv og litt sort og rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg hr mye rødt, men liker dyprød også godt. Velger helst duker og lys i dyprød. Ellers liker jeg sølv/gull, glass og sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Det blir mye rødt, men også litt hvitt og sølv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Mye rødt, men mer mørk rødt og litt metallise farger enn nisserødt og rødruteterødt. Ikke mange nisser heller.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Vi pynter med den pynten vi har akkumulert gjennom årenes løp, så det blir en salig blanding av farger og stiler.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Har en salig blanding av hvitt, rødt, gull og sølv.
![]() |
#17 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg bruker rødt på kjøkkenet og hvitt, sølv og grått i stua.
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, hvitt og sølv. Får en gullfarget vinduspynt fra Georg Jensen serien hvert år, så de er det eneste gullinnslaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Juletreet er i gull og hvitt. Annen pynt varierer mye, men jeg fordeler den over ulike rom. Et rom er skikkelig kitchy med pynt i lilla, oransje og pink, mens et annet rom er fylt av tradisjonelle norske nisser med strikkekofter og det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|