|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Har du sett sauene til Evelyn?Hvis du har det, vennligst lever dem tilbake i samme stand. Herregud da mann, stjele hver 5. sau på den måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Huff og huff, tenk å stjele sauene hennes. Og så på Brandasund da, av alle steder.
![]() |
#3 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Sjikkeli sjempedåli gjort! Rett og slett litt slemt. Og Rigmor sier at det viktigste er å ikke være slem. :bud-stemme: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?
Nuvel, jeg har alltid sagt på Brandasund. Men hva luringene som bor der sier aner jeg ikke. Men Brandasund er jo en øy, så da heter det vel på, gjør det ikke?
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?På en øy, men i et sund. Riktig nok bor de ikke i sundet, men jeg har hørt i Brandasund i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Alt er relativt. Jeg synes det er trist at dere snakker bort sauene til Evelyn. Dette er faktisk sjikkeli viktig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
Men Haugesund er jo ikke en øy, men en by.
![]() |
#9 |
tankefull
|
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Altså, jeg skjønner jo at det er trasig når sauene forsvinner. :framtidig sauebonde: Men jah... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Egentlig så tror jeg det er en konspirasjon, det er nemlig en eller annen Fitjarbu, som fortsatt er sår for at Brandasund ikke er en del av kommunen deres lenger, som har vært på ferde.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
Nei, si det. Jeg heller om at det siste er viktigst, altså.
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Sauene forsvinne til halal slakt. Noen muslimer mener at dyrene ikke skal bedøves først slik norsk lov krever. Så de ordner dette selv. Kjenner til dette fordi jeg har en slektning som har solgt sauer privat. Først når han forstod hva det skulle brukes til, stanset han salget. Kjenner også til andre som har tatt tyver på fersken, og hvor vedkommende har forklart hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Tenkte jeg det ikke. Det er muslimer som står bak dette også.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du sett sauene til Evelyn?Sitron, har du full fryser?
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Muslimske sauetyver i Brandasund?
![]() |
|
|