Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Antonius takhengt tørkestativ (Ikea)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 23:48   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Antonius takhengt tørkestativ (Ikea)

Noen som har erfaring med det takhengte tørkestativet til Ikea? Ser at man heiser hele greia opp og ned, innbiller meg at det kan bli en smule tungt? Samtidig så er det jo utroolig mye billigere enn det takhengte systemet til det firmaet jeg har funnet på nett, der man kan ta ned en og en snor.

Gammel 01-12-09, 00:04   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antonius takhengt tørkestativ (Ikea)

Har ikke erfaring med det. Men jeg har en billigreie kjøpt på Skeidar. Der tar en også ned en og en tråd. Fungrer supert.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:31   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Har nettopp hengt opp vårt. Har egentlig ikke testet det så mye enda da, litt tungt er det vel men det fungerer tror jeg. Foreløpig har jeg bare tørket et tisselaken over det, og da gadd jeg ikke heise ned. Mulig det blir standarden.

Gammel 01-12-09, 12:16   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Har ikke erfaring med det. Men jeg har en billigreie kjøpt på Skeidar. Der tar en også ned en og en tråd. Fungrer supert.

Jasså?! Det var interessante nyheter!

Gammel 01-12-09, 12:21   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Hm, men jeg får den ikke opp på nettsidene deres.

Gammel 01-12-09, 13:01   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hm, men jeg får den ikke opp på nettsidene deres.

Det gjorde ikke jeg heller. Det er vel kanskje gått et år eller mer siden jeg kjøpte det. Hadde aldri trodd det skulle fungere såpass bra. Jeg skal se om jeg ser det i butikken.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 13:14   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Antonius, hatt det i et år eller to nå. Fungerer bra, bare man husker å henge tøyet fra midten for å holde rammen i balanse. Vi løfter/senker den ikke så ofte da, mulig denne funksjonen er litt kinky.

Gammel 01-12-09, 13:15   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Men jeg må jo heve og senke det, ellers så rekker jeg jo ikke opp (er ganske lav person, ja).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.