|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvor ofte vasker du kjøleskap? | |||
En gang i uken eller mer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,27% |
Et par ganger i måneden |
11 | 7,01% |
Ca. en gang i måneden |
20 | 12,74% |
Noen ganger i året |
105 | 66,88% |
Aldri / ikke hvert år |
13 | 8,28% |
Dustepoll |
6 | 3,82% |
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Etter behov - dvs når det blir søl i det, eller det ser skittent ut. Grønnsakskuffene får en vask en gang iblant.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Når det er behov for det, så det blir vasket skikkelig noen ganger i året.
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Svigermor tar det 1 gang i året for oss når vi er bortreist på sommerferie. For da passer hun på å rime det skikkelig av også. Da er det sånn skikkelig.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Har litt trøbbel med at det samler seg vann i kjøleskapet, så derfor får det seg en omgang litt oftere enn det ville gjort ellers. Det er nok vi som pakker for mye inni der (hvordan i all verden kan egentlig et kjøleskap være så fullt HELE tiden?) sånn at det sammler seg vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?
I mitt tilfelle er det ikke sånn at jeg diskuterer sånt med henne. Hun bare tar seg til rette, og er det noe hun ikke liker av en eller annen grunn, så får jeg skjenn for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Ganske ofte. Lillebror er nemlig skrekkelig allergisk mot mugg. Ellers hadde jeg ikke brydd meg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Jeg tar en raid når det er behov.
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
Du och jag, Fnatten.
![]() |
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Jeg sitter litt storøyd og fascinert over at det finnes svigermødre som vasker kjøleskap for folk...
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
Storøyd som i sjokkert, eller storøyd som i misunnelig? Jeg vil nemlig poengtere at min svigermor har fullstendig frie tøyler til å gjøre som hun vil på kjøkkenet mitt når hun er på besøk. Hun lager middag, vasker opp, vasker kjøleskap, baker brød, lager syltetøy og gjør andre ting som faller henne inn. Jeg tar i mot med åpne armer og er særdeles takknemlig.
![]() |
#14 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Da må jeg tydeligvis vaske mitt kjøleskap oftere enn jeg trodde, for jeg har aldri opplevd mugg der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Jeg, siden jeg er husmoren må vite, skal vaske det ene kjøleskapet vårt nå før jul. Det er mer enn 14 dager siden sist. Kanskje en mnd siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Sånn skikkelig vasket er det noen ganger i året. At jeg tørker over her og der skjer oftere. Men iallfall ikke ukentlig.
![]() |
#17 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Hvert år i desember såfremst det ikke har vært noen uhell inni, men da tar jeg ikke hele.
![]() |
#18 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Stemte "noen ganger i året", tar det når det er behov da - om det søles eller noe sånt. Fjerner regelmessig ting som har ligget for lenge osv, om noe rekker å ligge for lenge da.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?Ett par ganger i året, tørker opp om det er sølt noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|