|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Utendørs juletrebelysning, fargete lysJeg kjøpte i 2004 (tror jeg) en rekke lyskjeder med fargete lyspærer. Disse kjøpte jeg på Skeidar, og det var et "System Expo"-sett, hvor lyslenkene ble festet til hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lysSånt som dette her?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lysNaboen vår har noe blinkende, fargerikt greier på veggen. Det er skikkelig grusomt og det gjør vondt langt inn i hjernebarken hver gang jeg ser ut av det vinduet som vender dit .
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lysSå flott. Men det va'kke meg, det var min gode venn Google.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lysDu må invitere meg over når du har fått opp alle julelysene! Etter å ha vært en uke i USA må jeg si Norge er et dødskjedelig julepyntland. Det er jo mye finere med masse farger og litt liv!
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lysDa kan jeg visst ikke google. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|