Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utendørs juletrebelysning, fargete lys

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 17:06   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utendørs juletrebelysning, fargete lys

Jeg kjøpte i 2004 (tror jeg) en rekke lyskjeder med fargete lyspærer. Disse kjøpte jeg på Skeidar, og det var et "System Expo"-sett, hvor lyslenkene ble festet til hverandre.

Disse har jeg aldri funnet igjen i farger, nå selges de kun med hvite lys. Jeg hadde 8 pakker, nå er det kun to igjen. Det er helt krise, jeg har jo ikke nok lys nå. Og jeg har altså ikke funnet lignende lys noe sted. Har noen sett slike lys til salgs noe sted? I så fall - vær så snill å fortell meg hvor! :ber:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 17:16   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs juletrebelysning, fargete lys

:signerer:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 17:29   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt som dette her?

http://www.lampetorget.no/677/7428/M...ltifarget.aspx

Gammel 01-12-09, 17:32   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Naboen vår har noe blinkende, fargerikt greier på veggen. Det er skikkelig grusomt og det gjør vondt langt inn i hjernebarken hver gang jeg ser ut av det vinduet som vender dit .

Gammel 01-12-09, 17:34   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja!

Tusen, tusen, tusen takk! Nå har jeg bestilt 450 lys.

Gammel 01-12-09, 17:48   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott. Men det va'kke meg, det var min gode venn Google.

Gammel 01-12-09, 17:50   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må invitere meg over når du har fått opp alle julelysene! Etter å ha vært en uke i USA må jeg si Norge er et dødskjedelig julepyntland. Det er jo mye finere med masse farger og litt liv!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 17:52   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Da kan jeg visst ikke google. Hva var søkestrengen din?

glitter: Det er noe satt opp allerede. Reinsdyret er på taket, en hekk er pyntet med hvite lys og to kjeglegraner blinker fint med fargete lys. Divine fniste av det i går. Du må veldig gjerne komme på besøk en dag.

Gammel 01-12-09, 17:59   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Jeg googlet System Expo lys.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.