|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Jeg vasket alltid på 60 grader. Selv om det står 40 grader.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 grader. Pierre Robert trusene også, det har gått helt fint så langt.
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)
OK, tok en brosjyre ang sopp i underlivet på apoteket, og der var det anbefalt å kokvaske undertøy ja. Er ikke plaget da men. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Vasker alt mitt undertøy på 60 grader jeg.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 grader. Svigermor vasker alt av undertøy og håndklær på 90, jeg synes stort sett det er helt unødvendig.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Bomull skal vaskes på 60 grader for at fibrene skal slippe skitten løs. Det skal også fungere utmerket. |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Jeg lærer jammen mye nyttig på FP. Jeg har vasket undertøy på 40 grader hvis det har stått det på vaskelappen. Jeg har ikke vært sikker på om det har vært nok. Heretter skal alt undertøyet vaskes på 60 grader.
![]() |
![]() |
#14 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Så nettopp på infoskjermen på legekontoret at klær må vaskes på 60 grader og tromles på høy temperatur etterpå før alle bakteriene er døde. Jeg vasker på 60 og tromler Pierre Robert trusene mine, de tåler det helt fint.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Vasker alltid undertøy på 60 grader.
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Sokker og undertøy vaskes på 60. Det har vel hendt at det har sneket seg med et par sokker eller en truse på en 40-vask, men som regel sparer jeg opp og vasker en hel maskin på 60. Å lage undertøy som bare skal tåle 40 grader er jo skrullete, særlig av Pierre Robert som er så store på 'hverdagsundertøy' Jeg har mange truser fra PR, og har helt ærlig aldri tenkt på å lese vaskeanvisningen. Og de står seg helt greit.
![]() |
#17 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)PR trusene som bare tåler 40 grader er vel i sånn mikrofiber, er de ikke? Mikrofiber (og annet syntetisk tøy) skal visstnok blir rent ved 40 grader. PR har bomullstruser også, og de tåler 60 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|