Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Pus er død

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 08:23   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Pus er død

Jeg så på telefonen min igår kveld ett ubesvart anrop fra dyrlegen, men tenkte liksom ikke noe mer over det. Tenkte de hadde ringt feil eller noe. Ringte de nå og de hadde fått fine Pippipusen vår inn, død. Påkjørt.Hun var chipet så heldigvis fant vi ut av det. Hun kom ikke hjem igår kveld, men hender hun tar seg en tur, så stusset liksom ikke på det. Snille fine kosepusen vår, ungene kommer til å bli så lei seg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:24   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pus er død.

ååå, sånn er så trist. Mange klemmer til dere

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:26   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pus er død.

Trist å lese. Og det er så fort gjort.

Jeg har mistet noen katter opp gjennom årene selv. Veien er farlig for disse dyrene.

Klem fra meg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:28   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Pus er død

Så trist. Det er vondt når kjæledyr dør, man blir så glad i dem. Håper ungene dine takler det greit.

Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:29   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er trist det! Vi opplevde det samme for noen år siden, men vi fant han selv i grøftekanten. Godt at noen leverte katten til dyrlegen så dere slapp at pus forsvant uten at dere fant den.

Gammel 03-12-09, 08:31   #6
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Å neimen stakkars dere og stakkars lille pusen. Det er så trist å miste et kjæledyr.

Gammel 03-12-09, 08:32   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-12-09, 08:36   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

man blir så glad i de dyra.

(jeg tuta i 3 dager da katta vår ble påkjørt)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:40   #9
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Så trist.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:40   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist, Trixie. Jeg kan fremdeles finne på å savne katten min som døde for 19 år siden, man blir jo så glad i dem. Men det var tross alt bra hun hadde chip på og at noen brakte henne til dyrlegen så dere fikk vite det med det samme, og slapp å vente og gruble i lang tid.

Gammel 03-12-09, 08:43   #11
Trixie

Trixie sin avatar

Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Men bør vi ta med ungene og se henne?Jenta på 4 kommer til å bli veldig lei seg. Lillemann på 1 år elsker jo pus, men skjønner jo ikke dette helt, storebror er jeg litt usikker på, han sliter med litt av hvert om dagen.

Gammel 03-12-09, 08:51   #12
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Svaret ga seg selv, snakket med dyrlegen, og hun var ille skadet og ikke noe å se på.

Gammel 03-12-09, 08:54   #13
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Uff så trist Man blir så glad i dyrene sine.
Bra dere fikk vite hva som skjedde.
Jeg hadde en katt fra jeg var 8-16 år.Han forsvant plutselig en dag, ble sikkert påkjørt.Jeg sørget så fælt over den katten, jeg gråt i 14 dager.

Ang å ta med ungene er jeg usikker.Dersom den er tydelig skadet tror jeg ikke jeg ville gjort det.

Gammel 03-12-09, 08:55   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det er så utrolig trist når dyrene blir borte. De blir endel av familien og man blir så utrolig glad i de.
Mange gode tanker går til dere.

Jeg mistet pusen min for mange år siden, han ramlet ned fra 11 etage. Jeg gråt i strie strømmer og sørget lenge og savnet han masse.

Gammel 03-12-09, 08:55   #15
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Der ser jeg du hadde avgjort det allerede.

Gammel 03-12-09, 08:59   #16
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff så fælt. Hvis ikke pusen så så ille tilredt ut ville jeg tatt ungene med å sett pusen og sagt farvel. I forrige uke kjørte jeg forbi en påkjørt katt, bråsnudde og plukket katten opp og la den inntil sykkelstien. Jeg tenker slik at det er bedre for familien å finne en hel katt.

Gammel 03-12-09, 09:00   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig vondt, Trixie. Den nydelig pusen deres.

Gammel 03-12-09, 09:01   #18
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Uff, så trist. Grusomt når kjæledyrene dør - de er jo en del av familien.

Gammel 03-12-09, 09:08   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, så trist, Trixie.

Gammel 03-12-09, 09:14   #20
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Uff så trist...

Vi opplevde det samme i september. Jeg og snuppa på 6 fant pusen på veien like utenfor porten. Han var ennå varm da jeg dytta han ut av veien...

Vi begravde ham i hagen og gråt en skvett alle mann. Og ungene er ennå i hagen og ser til graven hver dag. Om ikke annet har det vært en god leksjon i liv og død...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.