Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg koser meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 13:54   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg koser meg

Akkurat nå har jeg på julemusikk, drikker kaffe og julekaka står til heving.

Gammel 03-12-09, 13:56   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg koser meg

Jeg er så julete for tiden at det nesten er kvalmende. Bare synd vi har klart å miste EI HEL ESKE med julepynt i flyttingen og ikke har råd til så mye nytt i år. Gaah! Men det blir jul allikevel! Jeg må skaffe meg noe julemusikk asap!

Gammel 03-12-09, 20:52   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er så julete for tiden at det nesten er kvalmende. Bare synd vi har klart å miste EI HEL ESKE med julepynt i flyttingen og ikke har råd til så mye nytt i år. Gaah! Men det blir jul allikevel! Jeg må skaffe meg noe julemusikk asap!

Har du spotify, så har du jo all verdens julemusikk tilgjengelig.

Gammel 03-12-09, 22:06   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bakt småkaker og valnøttbrød sammen med minstemor i kveld. Nå spiller jeg julemusikk og koser meg med te. Snart er valnøttbrødet såpass avkjølt at den kan prøvesmakes

Gammel 03-12-09, 13:57   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig Det er tross alt en fin tid.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:57   #6
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Akkurat nå har jeg på julemusikk, drikker kaffe og julekaka står til heving.

Åh, det hørtes deilig ut!

Julekake ja, det høres ut som en god ide!

Gammel 03-12-09, 14:05   #7
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, hørtes deilig ut!

Jeg sitter med melkespreng og nyter siste minuttene hvor lillemor sover.. hadde SÅ mye jeg skulle gjøre i dag, men når hun først sover en lang dupp så er det så mye annet som frister å gjøre enn å vaske, og rydde

Må få unna litt før mann og barn kommer hjem da.. så bør vel sette i gang kanskje (det har jeg sagt i ett par timer )

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:01   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om jeg ikke skal bake noen julekaker jeg kan gi bort i år. Sånne uten alkohol.

Gammel 03-12-09, 14:04   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Alkohol i julekaker? Hm... Ikke i min, men så står oppskriften i Ingerid Espelids Kokebok da.
Jeg må nok ut å fornye CD'en min, den hopper og hopper. Har flere, men jeg liker Celine Dion sin juleplate.

Gammel 03-12-09, 14:08   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Det går ikke fra deg, la det vente litt til du, Monnlight.

Der kom Dolly og Kenny på .

Gammel 03-12-09, 18:54   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Julekaka ble kjempegod

Gammel 03-12-09, 20:01   #12
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra da her lot jeg husarbeid være husarbeide

Baksten må vente, for under middagen (som skulle være pizza) fant jeg ut at stekeovnen min har streiket.. så her blir det dårlig med bakst til jul om jeg ikke vinner i lotto
Flaks vi ikke skal være hjemme juleaften

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 20:45   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Så kjedelig med stekovnen da.
Bra dere ikke skal være hjemme julaften.

Gammel 03-12-09, 22:13   #14
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhhhh, det høres veldig koslig ut Jeg tror det må bakes til jul her i huset snart også

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.