Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Søndag, det er søndag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-09, 08:29   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Søndag, det er søndag!

Ah, nå sitter jeg med en rykende varm kaffe latte. Prinsessa og pappaen sitter oppe og bader imens jeg tenner lys, fyrer i ovnen og skal lage frokost til oss alle sammen.
Etterpå er det pepperkakebaking hos prinsessas farmor og farfar - og etter det skal hun være med mormoren og morfaren + søskenbarn på Maihaugen, i skumringen, og se på nisseutstilling og drikke kakao.

Hva skal dere i dag?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 08:31   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndag, det er søndag!

God morgen, hyggelig tråd å våkne til.

Her har vi spist deilig frokost, nå er det film til småen, kaffe til meg.

Vi har ingen planer idag, vurderer prøve oss på ny i Pepperkakebyen, igår var det vanvittig lang kø og det orket vi ikke.
Jeg har lyst å se Knerten på kino, men ikke småen. Så vi får se hva dagen bringer

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 08:32   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Milde himmel, så morgenspreke dere er da!
Jeg hører en opplagt femåring synge julesanger på rommet sitt, mens jeg drikker ammeteen min og prøver å holde meg våken.
Femåringen vekket lillebroren og meg halv sju ...
Planen for dagen er vel litt mer juleforberedelser.
Og så har jeg veldig lyst til å ta en tur bort i stallen og trene Inka og Loriens lille ponnigutt.

Gammel 06-12-09, 08:34   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg mente skumringen i ettermiddag, altså. Vi kommer oss ikke ut av huset mens det ennå er mørkt - da må det jobb til, ikke en fridag.

Høres ut som flere skal kose seg i dag!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 08:40   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God morgen!

Jeg er så stolt over å ha stått opp før mannen min at jeg forteller det overalt. Barnet og jeg sitter og ser på barne-TV og spiser frukt og drikker te. I dag skal vi først innom Skilpadda på kaffe og så skal vi i familiemiddag.

Gammel 06-12-09, 08:45   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Morgenen er ikke så god. Men dagen skal blir det.

Vi skal på åpen julegård på landbrukskolen, og så skal Mazungen på bursdag på skolen.

2 puljer med unger på besøk, juleverksted+ såpestøping i tillegg. Huse ser ikke ut. Tror jeg lar mannen slippe unna "åpen gård" og bytte til seg husarbeid. Det blir "win-win" tror jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 09:35   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

God morgen alle sammen.

Vi venter på at rundstykkene skal bli klare så er det frokost og deilig kaffe.
Dagen i dag skal brukes til kos og litt plikter. Skal prøve å bake Biscotti og en annen type kjeks, rydde i trådskuffene i gangskapet og helt til slutt da skal vi ut å spise.
For 3 år på rad skal vi på Losby på familiejulebord med mannens familie. Gleder meg til julemat, kos rundt treet og kanskje nissen kommer. Hvem vet.

Gammel 06-12-09, 09:50   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har spist frokost. Nå sitter jeg med morgenkaffen min, Knerten har nettopp velvet en stor smålego-boks utover gulvet, og nå sitter Lillemor og Knerten og pusler med lego. Det lukter mistenkelig her, og nå kommer Knerten og vil ha bleieskift.

<bleieskift og opptenning i ovnen>

Ellers har vi ikke lagt spesielle planer for dagen. Kompost-dunken vår begynner å bli full, men komposten er så hardpakket av vi sliter med å få presset det skikkelig ned for å få frigjort plass på toppen. Vi får vel ta i et tak der, hvis ikke må noe av matavfallet vårt gå i restavfalls-dunken. Og kan hende vi må få tak i flere oppbevaringsdunker til kompostjorda vi tar ut, for det er ikke så mange steder å gjødsle nå, akkurat.
Ellers har vi ikke kjøpt inn middag, så vi må enten handle eller dra ut og spise. Og med tanke på at jeg er midt i en hjemmeeksamen, så burde jeg lese metode og komme i gang med en analysering jeg skal levere på torsdag. Så da ble det litt likevel, da. I alle fall for oss voksne.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 09:54   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Her sov vi til kvart på ni alle fire. Har sett barne-tv og spist frokost i pysjen, og nå skal vi etterhvert i dusjen. Så skal vi pynte oss og dra til mamma og pappa på adventskaffe og påfølgende middag. Dette er en årlig tradisjon og veldig koselig. Vi tar med snowracere og uteklær, for mellom kaffen og midagen er det utetid for barna, Optimistmannen, svogeren min og pappa. Jeg og søsteren min hjelper mamma med rydding og matlaging.

Gammel 06-12-09, 09:59   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist sjokoladerester fra i går til frokost og har nå inntatt kjøkkenbordet for retting. Mann og barn er på vei for å bade, så jeg må utnytte tiden, ikke henge her. Jeg MÅ! :stikker:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:00   #11
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal bare slappe av og kose meg. Med lys og småkaker. Lagde kakemenn og flere Sarah Bernard kaker i går.

Ute regner det, mørkt og trist egentlig. Så det er koselig å fyre i ovnen, kose seg inne.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:16   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er nydelig vintervær med snø på bakken og blå himmel. Sola er forsvunnet for i år, så nå er ikke den å se igjen før i slutten av januar.
Mannen er på guttetur i helgen, og storesøster er på venninnebesøk.
Lillesøster og jeg har tegna og nå skal vi ut i skogen med kakao i sekken.
Når vi kommer inn skal vi bake noen vannkringler.

Gammel 06-12-09, 12:45   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg sto opp halv ni i dag jeg.
Spiste en skive ingers rugbrød sammen med mannen, før jeg ble med han ned på jobb til han så jeg kunne ha bilen i dag.
Han må jobbe i dag fordi han blir borte på kurs hele neste uke. :sutre:

Så jeg dro hjem og la meg.
Våknet av at bikkja kastet opp i gangen klokka tolv, og nå sitter jeg her.

Skal til mamma og pappa etterpå.

Gammel 06-12-09, 13:35   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Biscottiene ble veldig gode.
Nå er det håndball og knekkebrød

Gammel 06-12-09, 13:36   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er noenlunde frisk, har lagd kakao og digg frokost til kidsa, drikker kaffe og heller nedpå medisiner selv, skal handle bittelitt, overlevere børnene til deres far, og så ned på kombinert business and pleasure.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 14:31   #16
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg rydder og vasker litt, har bedt foreldrene mine på middag.

Og så har :mann: og svoger hentet sofa, bord og spinningsykkel, så nå er loftstua innredet!

Gammel 06-12-09, 14:38   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Så bra Spoon
Får vi se bilder av loftstua?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.