Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-09, 20:45   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?

...

Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 21:54.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 20:49   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?

Mannen har sendt inn ønskeliste på alle i hele husstanden vår. Han kom til 99 700,- når han sjekket prisene på nettbutikken. Han påstår han har tenkt på meg også på den ønskelisten, men stor tv var det det dyreste han skrev opp. Så var det noe hjemmekino, bærbar PC, stasjonær PC med diger harddisk, vaskemaskin, PS3, speilreflekskamera, komfyr, LCD Pc skjerm og videokamera.

Mannen var veldig nøye på og spesifisere merke og type og alt på det han skrev opp, for skriver en f.eks. bare PC så kan en jo få hva som helst om en skulle vinne, samme gjelder jo alt det andre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 20:52   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg plukket med meg en slik når vi var der i går... men sannelig om jeg vet hva jeg skal sette opp der. Føler det må være spsifisert, og da går jeg i blank...

Gammel 06-12-09, 20:53   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Dyr TV hadde jeg først å fremst puttet på.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 21:03   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny tv iallefall.
Pc også. Kjøkkenmaskin kanskje? Brødrister.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 21:09   #6
Left
Passiv

Standard

Ny bærbar Mac
Fryseskap
Surroundanlegg
Bluray dvd-spiller
Ergo Rapido
Mp3 - spiller (Ipod)
2 små flatskjerm TV - til guttas rom
Xbox 360
Ps3
Digitalt speilreflekskamera
Kaffemaskin

Da har jeg sikkert brukt opp 100000,-

Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 21:47   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klarer nok glatt å få brukt opp dette på en ønskeliste ja.

Tror nok turen må innom expert i morgen

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 21:51   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...og der landa vi på varer til en verdi av 99 576,-

Gammel 06-12-09, 22:23   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde glatt greid å fylle ut en liste, men da jeg så vilkårene blant annet

"Vinnerens navn, bilde og stemme, kan brukes i markedsføring av Expert eller deres partnere på TV, radio, nett eller andre kanaler", så er det helt uaktuelt for min del.

Gammel 06-12-09, 22:34   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Dvs. mannen fyller ut og signerer. Han er linselus.

Oh, smart plan! Jeg spurte mannen min og han sa "Virkelig ikke!" Så her var ikke det en mulighet.

Gammel 07-12-09, 06:26   #11
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg hadde glatt greid å fylle ut en liste, men da jeg så vilkårene blant annet

"Vinnerens navn, bilde og stemme, kan brukes i markedsføring av Expert eller deres partnere på TV, radio, nett eller andre kanaler", så er det helt uaktuelt for min del.

Å fy f... :krøllesammenlisteogkasteipapiravfallet:

Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 10:51   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min stemme er ikke noe sjakktrekk å bruke til reklame. Ikke trynet mitt heller. Jeg bekymrer meg ikke. Men jeg vinner jo aldri på noe sånt heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.