|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Mannen har sendt inn ønskeliste på alle i hele husstanden vår. Han kom til 99 700,- når han sjekket prisene på nettbutikken. Han påstår han har tenkt på meg også på den ønskelisten, men stor tv var det det dyreste han skrev opp. Så var det noe hjemmekino, bærbar PC, stasjonær PC med diger harddisk, vaskemaskin, PS3, speilreflekskamera, komfyr, LCD Pc skjerm og videokamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Jeg plukket med meg en slik når vi var der i går... men sannelig om jeg vet hva jeg skal sette opp der. Føler det må være spsifisert, og da går jeg i blank...
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Ny bærbar Mac |
![]() |
![]() |
#7 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Klarer nok glatt å få brukt opp dette på en ønskeliste ja.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?...og der landa vi på varer til en verdi av 99 576,-
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Jeg hadde glatt greid å fylle ut en liste, men da jeg så vilkårene blant annet
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?
Oh, smart plan! Jeg spurte mannen min og han sa "Virkelig ikke!" Så her var ikke det en mulighet.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?
Å fy f... :krøllesammenlisteogkasteipapiravfallet: |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ønskelisten fra Expert; hva hadde du ønsket deg?Min stemme er ikke noe sjakktrekk å bruke til reklame.
![]() |
|
|